Vattenballonger!

  2012-05-08 @ 16:03:00 Tim Kommentarer (1)

För drygt en vecka sedan var jag och Tim till Strömsund
tillsammans med mormor, morfar och morbror,
medan pappa var i fjället och fiskade.

Vi avverkade lite affärer och lunch så klart ;)

Och på Dollar hittar man alltid något man "behöver".

Bland annat såpbubblor och vattenballonger!



Både bubblorna och ballongerna gillades skarpt från Tim´s sida.
Helst när man får kasta ballonger fyllda med vatten 
och det spricker med ett SPLASH!!! ;)

Ett riktigt sölgöra, om ni frågar mej!

Igår kom vi på att vi skulle kasta ballonger och Tim
blev glad i hågen och fick bråttom att klä sej.



För som tur är, har han iaf förstått att man kastar dessa
utomhus! ;)



- Titta mamma!!!!



HUR ROLIGT SOM HELST!!! =)


Vad vi inhandlade mer i Strömsund,
ska ni faktiskt få se vid ett senare inlägg!

- JA!!! Jag lovar!!
Ni ska inte alls behöva vänta alltför länge! ;)



Kommentarer
Postat av: Nina

Älskade sötnosen! Klart det är roligt med vattenballonger. Måste nog köpa en hög åt Sam och Anton oxå! Dom lär älska dom!

Ska höra med mamma om dom tänker va hemma i helgen men annars så skulle jag bli så glad om Anton får va hos er en stund. Å han sover ju där mitt på dan!



Kram kram snygga dam <3 Å jag förstår att du längtar tills det stooora paketet kommer!

2012-05-08 @ 20:15:52
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix