Hej å hå!

  2011-09-22 @ 19:15:30 Vardag Kommentarer (2)

Inte kan jag direkt påstå att jag varit så duktig på att blogga igen...

Jag har knappt fördrivit någon tid alls framför burken.
Utan har istället en massa projekt som jag prioriterar före just nu.



Ett projekt är klart och mitt andra kommer att göra mej gråhårig innan jag är klar.
Vill helst bli klar innan nästa leverans anländer.
Då är det dock något nytt, som jag inte behöver ta mej an,
förutom en massa skruvning skulle jag tro.

När jag sedan är klar med allt kommer ni att få se vad jag sysselsatt
den sista tiden med. När jag inte heller fördrivit min lediga tid tillsammans med min son.



Lite småprylar har oxå inhandlats inför min lilla makeover.

Förra fredagen spenedrade jag och mamma i Umeå.
Och efter lasarettet blev det givetvis en sväng på staden och en sväng ut till Täfteå.
Där fann vi (eller blev tipsade om) en gudomlig liten butik mitt ute i ingentans.
Borghällagård.
En butik vi absolut besöker nästa gång igen ;)
En hel den prylar fick åka med hem både från stan och Täfteå! ;)

Ni kommer säker få se glimtar av även detta när jag är klar.



Nu kallar källaren!

På återseende...



Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ska bli kul att se vad du pysslar med åvad du shoppat! Ha nu en fin helg å ett JÄTTE GRATTIS till hägge från oss :-D

2011-09-23 @ 14:11:51
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Isabel

Men oj, så stor lilla killen har blivit! Minsann inte så liten längre! :) Alla mina sparade bokmärken har försvunnit i samband med att datorn kraschade, men nu när sambon fixat det igen och min blogglust har kommit tillbaka så har jag hittat till dig igen! :) Hoppas att allt är väl med familjen! :)

Många kramar!

2011-10-07 @ 22:09:20
URL: http://aizah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix