Red apple wreath.

  2011-11-28 @ 20:20:00 Jul mys Kommentarer (3)

Jag fullkomligt älskar Yankee Candle!

Har provat vaxkakor och doftpåsar,
men aldrig ett "riktigt" ljus från dem.

När jag gjorde en beställning på min
stryka på bild,
så gjorde jag slag i saken!

Jag beställde månadens doft av Yankee Candle.

Varje månad har Lila Ella
25% rabatt på en utvald doft från dem.

Och denna månad gick i julens tecken.

RED APPLE WREATH.



Färska äpplen, kanel, valnöt och lönn.

Lovar er att den doftar gudomligt =)

Den brinner varje kväll här hemma!
Och det doftar verkligen jul till max.

Ångrar inte inte en sekund att jag slog till.
För strax efter var dom slutsålda varenda en.

Så nu ska jag njuta av mitt ljus i 90 timmar ;)


Kommentarer
Postat av: Nina

Ja jag köpte vaxkakan i denna doft. Love it!



Hojt hojt hojt!!! Vill vill. Och framför allt behöver jag en myskväll. Är helt slut.

Mår så illa av trötthet på kvällarna. Så nu har jag faktiskt redan lagt mig. Men Anton är vaken i vanlig ordning å gråter. Måste ner å väga han på onsdag för enligt våran våg har han rasat i vikt... Hoppas det inte stämmer!

Kram kram

2011-11-28 @ 21:17:50
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja vi lämnade in dörrarna, guld värt för ett sådant lackat ytskickt får man aldrig till själv. De tål att ungarna kör på dem osv. Så släpp penseln å lej bort dörrarna tips KRAM

2011-11-30 @ 08:06:19
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ähhh utöver det vanliga vet jag inte, men jag har alltid varit så traditionell med enbart röda kulor, så för mig blir det verkligen att bryta traditionen. Men kommer nog passa bra i vardagsrummet om inte annat. Är numer lite allergisk mot rött, prövade att ha röda gariner i köket, men tog ner dem i dag på lunchen, stod inte ut! Så efter mindre än en vecka åkte linnefärgade julgardiner upp ist ;-P KRAM

2011-11-30 @ 15:35:29
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix