Usel!!!

  2011-05-17 @ 19:32:48 Vardag Kommentarer (4)

Jag fortsätter mitt inbitna mönster, i att vara usel på att blogga just nu.

Jag har inte haft någon som helst lust och heller inte
vetat vad jag ska hitta på att skriva om.

Jag är nu inne på min tredje vecka på mitt nya jobb
och det går bättre och bättre för var dag som går.

Det känns bra!

Tim är inne på sin andra och sista inskolningsvecka på dagis.
Eller Förskolan, som det nu så fint kallas ;)

Det går oxå bra!
Det är pappa som sköter inskolningen, eftersom jag jobbar och står i om dagarna.

Men jag är ändå riktigt nära honom,
eftersom hans dagis ligger ett stenkast från min arbetsplats.
igår smet jag ner för att se hur de hade det, hur det såg ut
och så att jag ska veta var jag ska lämna och hämta hem honom.

Det verkar vara en jätte bra grupp. Både vad det gäller barn och fröknar.

Tim verkar trivas och jag är övertygad om att även vi kommer att göra det! =)

Nu märkas det kläder här hemma,
även inhandlat lite mera "dagiskläder"
och även en vind dress från Didriksons.
Med tanke på det kalla väder vi har just nu.
Den är kanon!








Kommentarer
Postat av: Nina

Han är sååå fin i sin vinddress!

Älskar färgen!



Och det är ju toppen att han trivs på förskolan. Fast kan inte låta bli att tycka inskolningstiderna va helt galna...



VI SAKNAR ER!!!!

Puss och kram underbara du!

2011-05-17 @ 21:09:31
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: MAMMA

Ja se där!Nu fick man se några nya kort på mormors goknul!Han passar ju perfekt i den nya dressen!Hoppas resten av veckan på dagis går lika bra men det tror jag nog.Ha de bra och kram på er alla!

2011-05-17 @ 21:56:23
Postat av: Nina

Han är världens sötaste lill Tim. Fast han är ju inte så liten längre.

Men i helgen må vi väl kunna träffas. Grillpaty tack ;-) Halloumi, kött, svamp och tomater, hell yeah!!!

PUSS!!!

2011-05-17 @ 22:12:07
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Therése

superfin vinddress, skulle ha skaffat nå sånt till flinga oxå :) domherren är verkligen jättebra, flinga har redan lärt sig vem tim är :)

2011-05-18 @ 09:50:35
URL: http://theresenorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix