När man börjar dagis...

  2011-05-30 @ 07:45:09 Tim Kommentarer (5)

Blir man sjuk!



Natten har varit orolig och jag hade på känn,
vad som skulle vänta, när klockan ringde.

Tim började snora igår eftermiddag
och i morse hade även febern kommit,
som ett fint brev på posten.

Så idag är vi hemma både från dagis och jobb.

Vi få ha en mys (?) dag tillsammans.
Fast jag vet redan nu, att det kommer vara
en dag med lika mycket bus.
Som alla andra dagar ;)

Hoppas att det är snabbt övergående.
Så att han snart är tillbaka på dagis
och får busa igen.



Hoppas att ni får en bättre start på er vecka, hälsar Tim! =)

KRAM



Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hoppas han kryar på sig kvickt! Kram <3

2011-05-30 @ 10:20:58
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Caroline

Stackars liten, hoppas han snart blir frisk igen.



Kram från mig och E

2011-05-30 @ 20:05:10
Postat av: Malin

Caroline:

Ja, jag hoppas att han snart är frisk, så att han och Ellie kan prova skor igen! ;)

Så fort får det gärna gå över!!!



Kram till dej och lilla E från mej och en snorig Tim.

2011-05-30 @ 21:09:36
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Nina

Tack vännen. Ja jag vill ju inte annat än att älska mig själv och känna att jag duger! Den dagen kommer förhoppningsvis snart!

Hoppas Tim är feberfri imorron så du kan jobba på onsdag!

Nu ska man hänga en tvätt och sen hoppa i säng. Ska ju upp 7 och vet att jag kommer va aaaas trött.

Och du, Anton har fortfarande inte ätit av mig. Woho!

KRAMAR!!!!

2011-05-30 @ 22:58:39
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hoppas ni har en feberfri dag i dag! Här är bogge rejält snorig + att två tänder just tittat ut, så det är lite grin å gnäll emellanåt, men mest full fart å en solskensunge som tur är! KRAM

2011-05-31 @ 06:59:33
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix