Nr. 2

  2011-03-10 @ 12:46:18 Allmänt Kommentarer (11)

Många fantiserar hej villt och jag måste nog sätta mej själv på diet!

När jag antagligen lagt på mej och blivit fetare om magen :p

Det har kommit gratulationer lite här och där,
att vi nu väntar nr 2.

Något jag själv inte är medveten om, eftersom min mage inte tycks
växa som den ska, när man har en bulle i ugnen ;)

Antagligen har det blivit för mycket av det goda och jag måste göra något åt saken!!!

Jag har i och för sej hunnit med att vara gravid många gånger sedan vår lille
Tim kom till världen.

Men än har vi inga planer på när det är dags för nästa,
utan jag får istället dementera de rykten som uppstått.

Än så länge tycker vi att det räcker med det busfrö vi har här hemma! ;)







Jag är fullt sysselsatt med denna varelse från morgon till kväll! ♥


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hahaha härligt inlägg Malin! Synd bara att folk inte har annat att prata om... Men om du vill så kan jag vara med och ta emot bebis när den kommer, ska vi säga att vi kläcker i slutet av april? Eller vad tror du? ;-D



Kram

2011-03-10 @ 17:33:15
Postat av: Malin

Caroline! Ja, slutet av april låter kanon! :) Då behöver vi inte vänta så länge till heller ;) Eller så tar vi första april, så blir det istället ett riktigt stort och bra aprilskämt! skratt Jag är gärna med och tar emot er bebis oxå! Vi följs åt till Lycksele! Vi hämtar upp er i Lajksjökorsningen! ;) Det bestämmer vi! Vad trevligt vi kommer att ha det tillsammans :)

Så tänk vad lite vissa har att prata och spekulera om. Men vi får ju oss ett gott skratt iaf! ;)

Kram kram.

2011-03-10 @ 18:46:03
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Nina

haha, ja men vi som trodde att du va på tjocken ;-) Å du, NÄ du ser inte gravid ut!!!



Håller tummarna på att ni far till sallsjön ;-)



Ja nästa gång så måste du och Tim följa med och bada. Hoppas han kan ha badbyxorna.



Puss och kram <3

2011-03-10 @ 21:55:07
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Kristina Näslund

Visst är det roligt att få höra sånt,, folk trodde att jag skulle ha en till med just när jag börjat jobba igen. Då blev jag lite sur å sa att jag bara var tjock å inte lyckats gå ner allt i vikt än så dom fick skämmas lite. :)

2011-03-11 @ 07:37:30
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Äsch ALLA som fått ett barn förväntas skaffa fler (även om man kanske bara vill ha ett barn). Så det är liksom inte frågan OM utan bara NÄR nr 2 dyker upp liksom... Så det är inget att bry sig om, dessutom så gör ju försäkringskassans regler att om man vill behålla sin föräldrapenning bör man skaffa (och för många är det inte bara att "skaffa" heller...) barn inom en viss tid, så du behöver nog inte tro att någon tycker du har lagt på dig det minsta lilla gram vänne skratt Det är helt enkelt bara naturens gång, eller ska jag säga skvallrets gång ;-p Ha nu en toppen helg!



Ps Själv tyckte jag det var så skoj när man väntade nr 1 och berättade, alla blev så förvånade å glada, att kunna överraska på samma sätt med nr 2 är omöjligt. Glada blir folk, men nä, inte överraskade... För då har ryktena redan hunnit snurra ett halvår år på byn ;-) Ds

2011-03-11 @ 08:26:58
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Erika

Vid barnets 1-årsdag passerar man visst en magisk gräns....då tror typ alla att man väntar barn igen!Då verkar det dessutom vara fullt tillåtet att diskutera detta vilt på byn.

2011-03-11 @ 20:29:19
URL: http://tallbacka.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Helt sjukt hur det spekuleras ibland.. Jag och André har också haft väldigt mycket rykten kring oss i 3 års tid innan vi väl blev gravida..

Tyvärr sårade det väldigt mycket eftersom det inte gått så lätt för oss att få till vårt efterlängtade plus..

2011-03-12 @ 00:04:53
URL: http://jazzup.blogg.se/
Postat av: Nina

Tack för helt underbara dagar vännen <3

Va trevligt vi haft!

Sov så gott!

Kramen

2011-03-15 @ 22:41:43
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja nog är det härligt att vara ute, rena medicinen för kropp å själ :-) Får hoppas på många fler fina helger framöver <3 KRAM till dig å din buse!

2011-03-16 @ 08:09:40
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

Hoppas på fin väder imorron vännen!

Snart bb sen hopp i säng så man är pigg imorron!

Puss och kram

2011-03-16 @ 21:35:03
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du lust så slå även ett öga på min :D.

2011-07-20 @ 03:54:34
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix