Mini semester

  2011-03-25 @ 07:00:00 Helgmys Kommentarer (8)



I helgen åker jag och mamma på en liten mini semester till Umeå.

Hotell mitt i stan! =)

Vi ska strosa i alla möjliga affärer (utan stress).
Mysa tillsammans, mor och dotter.
Äta god mat.
Kanske se en bio.
Äta massor av god hotellfrukost.
Och göra allt som man inte gör och kan göra hemma!

En hel helg för oss själva med andra ord! =)



Jag får komma hemifrån en stund
och lämna kvar mammarollen hemma.

Det kommer kännas väldigt konstigt,
men väldigt välbehövligt! =)

Jag har inte varit utan min son mer än en liten natt.
Och nu ska jag vara utan honom från fredag morgon och ända till söndag.

Ja, pappan här hemma kommer jag inte heller hinna träffa
så mycket i helgen.

Jag kommer att sakna dem något kopiöst!

Så i helgen får pappa och son en helt egen helg för sej själva!
Vilket jag tror är både nyttigt och roligt för dem båda =)

En hel helg utan mamma!!!

Jag tror alla mammor behöver komma hemifrån någon gång ibland.

Så i helgen ska jag ha en toppen helg från början till slut! ;)

Önskar er alla en kanonhelg! 


Kommentarer
Postat av: Brittis

Ni får ha det så trevligt!! Skulle också vilja fara bort en helg utan barn och bo på hotell och bara bry mig om mig själv. Ska ta en liten tripp till Östersund imorgon iallafall med min syster och systerdotter. Ska bli så skönt! Kommer ju självklart att sakna min familj! Men man behöver ju som sagt koppla bort mammarollen ibland och inte behöva tänka på att man ska ge dom mat, byta blöja, roa dom m.m. :)

Hoppas lille Tim blir av med febern snart. Konstigt att den är kvar ännu.

Ha en bra helg, vi ses.

2011-03-25 @ 11:29:42
Postat av: Kristina Näslund

ÅÅÅ va skönt,, NJUT!! Kram :)

2011-03-26 @ 07:40:02
Postat av: lovisa

Hej, allt bra?:)

Just nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna en valfri One Piece till värde av 699-1299kr från chillunited.se! om du vill läsa mer, klicka på länken: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/march/vinn-valfri-one-piece.html#comment

2011-03-26 @ 07:50:05
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh vad härligt! NJUT! Mille & jag ska åka iväg till S-vall en natt i slutet av april bara vi två & det längtar vi till. Har ännu inte sovit borta utan Loke, trodde man skulle bli tuffare med andra barnet men här är det tvärtom. Nova sov borta redan första gången då hon var 9 månader.



Ska spana in de där Puma dressarna nu & kolla om den rosa kanske finns i Novas size. :)



Kram kram & ha en toppen helg!

2011-03-26 @ 15:12:38
URL: http://nouvellestar.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hoppas att du haft en underbar helg!

2011-03-27 @ 11:51:49
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hoppas du kunnat njuta ordentligt utan att tänka på killarna där hemma allt för mycket... men själv saknade jag Bogge efter 8 timmar bara, så jag förstår om du haft det tufft ;-) ler KRAM <3

2011-03-27 @ 12:17:24
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh, vilken myshelg ni haft! Man behöver verkligen en stund för sig själv ibland. Jag och Jonah har planerat in en helg i Sundsvall tillsammans, bara han och jag. Vera ska vi lämna hos mormor och morfar. Bara att få sitta tillsammans i lugn och ro coh äta en god middag ska bli så himla mysigt :) Vera sitter gärna inte stilla allt för länge och skulle gärna riva restaurangen om hon fick :P De är rara de små liven :)



Det vore förresten roligt om vi från mammagruppen kunde träffas nåt framöver så barnen får leka och busa lite. Man kanske skulle kunna hyra ena halvan av sporthallen eller nåt och ta med sig lite fika. Hur som helst så vore det roligt att träffas.



Ha en bra dag!

2011-03-29 @ 07:22:27
URL: http://legitimo.blogg.se/
Postat av: Nina

Vi saknar er <3

2011-03-29 @ 22:09:43
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix