Friska luften!

  2011-03-21 @ 13:11:45 Familjen Kommentarer (3)

Bloggen har legat under vila!

Jag har varken haft inspiration eller lust att blogga.

Men ska försöka mej på att återuppliva den ännu en gång...

Vi har tillbringat varenda dag utomhus och andats frisk luft.

Det har varit underbara dagar med sol, men dock en massa blåst.

Men vad har det gjort, när vi både haft fint sällskap och massor av god matsäck ;)

Det har blivit många och även långa skoterturer
och vi har mått så där riktigt gott!



Vi har hunnit med en hel del dagar i stugan,
där vi trivs som fisken i vattnet.



Båda kusinerna är tokiga i skotrar
och har därför blivit en hel del skoteråkning och körning
med dessa två! =)

Ja, Asterix diggar oxå utelivet,
men helst i plusgrader ;)



Här försöker Tim föklara för Sam hur han både ska starta skotern
och sedan snabbt brumma därifrån ;)





Nina, med två av hennes fina söner!



Asterix, LG och Melvin mår gott i Sallsjön!



Jag, Nina och barnen drog på en egen skotertur förra veckan,
där vi njöt av fint och blåsigt väder!
Och så klart, god matsäck! ;)



Asterix njöt av solen!



I helgen var det dags för det årliga
Björnrycket på Bergvattensjön.

Vi hade räknat med att ta hem
vinsten! ;)

Det gick åt pipsvängen hel enkelt!

INTE ETT NAPP!

Men Tim tyckte det var huuur kul som helst att fiska! ;)

Han blev riktigt arg när det avblåstes och allt var slut!

Men vem vet!

Han kanske blir en storfiskare en vacker dag!? ;)




Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ni ser verkligen ut att ha haft det jätte mysigt!!! Klokt att vara ute å njuta ist för sitta med datorn ;-) Har själv haft dålig inspiration för att blogga, så tidsinställda inlägg har fått sköta det hela åt mig de dagar jag inte orkat ;-P Men idag var det allt för slaskit för att hitta på något utebus. Massa kramar till er <3

2011-03-21 @ 14:53:44
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

Diggar kortet på Sam och Tim! Vilka skoter lovers dom är alltså... Örn örn...

2011-03-22 @ 16:15:03
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Angelina

Måste säga att jag till 100% diggar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-11 @ 05:07:00
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix