Alla ♥-ans dag.

  2011-02-14 @ 21:44:24 Familjen Kommentarer (13)

Idag har vi haft en alldeles utmärkt dag.

Den kunde inte startat bättre.

förmiddagen kom ett jättefint och gulligt blomsterbud hem till dörren.
Ja, han som var så snäll och körde ut dem, var givetvis gullig han med ;)



Det var mina två älsklingar som köpt sin sambo och mamma en underbar blomsterbukett.



Det trodde jag aldrig, eftersom jag har min andra hälft 23 mil bort.

 

Så det värme verkligen i mitt hjärta.



♥ Tack för att ni finns och sprider sån kärlek kring er ♥

Dessutom är det redan tre år sedan vi förlovade oss idag,
fast det känns som om det vore igår.

Sedan åkte vi till Hoting, för att fira pappa/morfar som fyller år idag.



♥ ETT STORT GRATTIS IGEN PAPPA!!! ♥

En tripp på byn blev det.

Sedan hem för att hjälpa mamma att ställa inför middagen.

Mitt uppdrag blev att fixa och fylla semelbullarna mamma bakat på förmiddagen.



En mycket god och rolig middag tillsammans med familjen och min farmor och farfar,
som sedan avslutades med semlor, även tillsammans med min mormor och morfar.



Tim provsmakar smörgåsgurka ;)



Och roade oss glatt med detta! 

Tim fick givetvis en alldeles egen semla han oxå,
som han smaskade, njöt och bjöd alla som var intresserade att smaka ;)











Sådan far, sådan son! ;)

Även detta kalas avslutades med ett bad ;)

Tack för en underbar dag hemma i Hoting, med min fina familj,
som jag älskar och tycker om sååå in i norden ♥

Hoppas att även ni haft en kär och mysig alla hjärtans dag idag.
Där ni tyckt om varandra extra mycket! ;)


Kommentarer
Postat av: Vendela

Åh vilken vacker bukett! och vilken överraskning alltså! Vilken go karl (och son) du har :-)



Kram kram

2011-02-14 @ 22:50:26
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: mickis

Haha! Skrattade högt åt minen tim gör då han smakar smörgåsgurka :-P

2011-02-14 @ 23:57:19
URL: http://mikaeyla.blogg.se/
Postat av: Emma M

Så mysigt att få fara hem till sin mamma, mormor farmor mfl och umgås en dag som alla hjärtans dag... Det önskar jag varje dag att man fick uppleva igen. Man får ha dom i sitt hjärta och tänka på dom istället. Kram på alla hjärtans dag i efterskott Malin. Vi ses! :)

2011-02-15 @ 08:08:32
Postat av: Caroline

Vilken fin bukett du fått av dina käraste. Jag fick ett riktigt fint sms av gubben som jag alltid kommer att spara, sms är något jag mycket sällan får så därför är det något alldeles speciellt med det och ännu mer speciellt med dem vackra och fina ord han skrivit ner. :-P



Hahah jag kan inte förstå varför vi vuxna tycker det är så kul att titta på barna när dom ska äta något nytt... :-D Jag ser den lilla folksamlingen runt Tim när han skulle smaka på semlan. ;-P



Kram

2011-02-15 @ 09:24:07
Postat av: Emma

Wow vilken bukett! Förstår att ni hade en toppen alla hjärtans dag. :D



Det är ju alltid så när man ska få en dagisplats. Man brukar ju till 99 % få då man önskar men det låter alltid att det inte finns några platser. Dock kan man ju få beräkna att inte få välja dagis & avd. Jag hoppas att Loke får börja på samma avd som Nova & eftersom dom är syskon har dom ju förtur på samma avd. Men Loke ska börja till hösten. Aug/sep. Har också sparat dagar från både Nova & ska spara några veckor med Loke också så man har möjlighet att vara ledig då det är lov & sådant eller kanske ta en extra semestervecka på sommaren.



Nova & Loke kommer väl iaf mest troligt båda gå på Smulan/Bofinken. Hoppas ni får besked snart iaf, tiden tickar ju på väldigt fort har jag märkt. ;-)



Kram kram till er

2011-02-15 @ 09:30:40
URL: http://nouvellestar.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Men så gulligt av hägge <3 Inte trodde jag att han var en sådan romantiker ;-P Å söta rara Tim, helt bedårande!!! Kram

2011-02-15 @ 20:21:23
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

Han är bra pluttinutti den där Farbror Ragnar ;) Tim är så underbart. Fick en sån go kram av han idag och han satt och mysade med mig en stund. Gull unge <3 puss puss

2011-02-15 @ 22:17:26
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja har vi inte varit sjuka så har nått annat kommit emellan å nu så börjar du väl snart jobba? Man skäms nästan... Men en date bör vi väl hinna få till innan våra killar är myndiga iaf s Kram till er i snöovädret <3

2011-02-16 @ 14:34:39
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

Du va saknad ikväll. Men som tur va så hängde ju Victoria med och hon höll räkningen åt oss ;-)

Kan inte förstå att jag ska ha så svårt för att hålla koll på längderna!



Snart äre fredag och då blire dukning!

Rooooligt =p

Måste ringa och fixa nyckeln imorron!



Mega stora kramar till min underbara Malin!!!

2011-02-16 @ 22:19:18
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Tittar in och skickar en snöstorm kram ;-)

Imorron kväll då jäklar ;-)



Trist att det inte blev någon simning för dig vännen. Men kanske till veckan? På måndag?



Pussssss!!!!!

2011-02-17 @ 13:16:06
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja jag blev nöjd med tavellisten! Är sååå glad att slippa dom där bleka tavlorna!

Längtar som tuuuusan tills alla saker är på plats!!



Ses imorron min underbara och peppande Malin <3

Dina ord är guld värda!

2011-02-17 @ 22:34:55
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar till Emma M.

Sen som jag är, så svara jag dej nu och hoppas att du kanske ser det. Hoppas att ni haft jättefina dagar i Umeå och att ni snusat bebis och haft det jätte mysigt.

Förstår att du saknar dina nära och kära vännen och allra helst mamma. Man kan själv inte förstå det, när man i sin vildaste fantasi inte kan ana hur det är att mista någon så kär. Det är ofta jag tnker på dej vännen. Men jag vet att du har kvar dem i dina minnen och ditt hjärta. Där kommer dem alltid att finnas. Men visst är det extra jobbigt när det kommer till en högtid där man saknar dem extra mycket. Du är stark! Och jag hoppas att vi ses snart. det kanske blir nån fika snart oxå!? ;)

KRAMAR till dej och goa Isak <3

2011-02-20 @ 21:49:10
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar till Caroline.

Ja, visst är det roligt och värmer extra mycket när man får något fint av sin/sina käraste =)

Jag blev så rörd när jag såg den fina buketten och ännu mera när jag såg det fina kortet med de fina orden som stod där. Och när det kommer till sms, så är det lika här skulle jag tro. LG är rätt så dålig på att påta ner något gulligt och sedan skicka till en. Så när det väl händer blir man både glad och varm inombords och givetvis sparas det, så man kan läsa och känna hur mycket de egentligen tycker om en ;)

Hoppas att ni har det bra och att det går bra när lillpiga ska inskolas på dagis. Känns lite konstigt att hon ska börja dagis och mamma börja jobba, kan jag tro!?



Kramar på dej och lilla E.

2011-02-20 @ 21:53:53
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix