Lucia firande på Domherren.

  2011-12-13 @ 22:10:07 Tim Kommentarer (4)

I morse kl 07.00 var det dags för vårt första Lucia firande
Tim´s förskola Smulan (Domherren).

Han skötte sej galant.
Backade in och grabbade tag om frökens ben,
när han fick se folksamlingen,
men avvek varken från ledet eller den fina sången.
Utan satt hela tiden kvar hos fröken =)



Våran söta lilla tomtenisse



Mormor, morfar, morbror och farmor kom för att
se sitt busiga barnbarn och systerson!

Alla barnen skötte sej fint, var så gudomligt söta 
och dessutom sjöngotroligt vackert för oss.



Vi hade helt enkelt en riktigt mysig morgon tillsammans.


Kommentarer
Postat av: Nina

Älskade gullunge!!! Så underbart söt!

Å så snygg mamma han har <3

Du blev så fin i håret vännen!

Ha en bra arbetsdag!

Kram kram

2011-12-15 @ 08:17:11
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Tack vännen för en underbar dag igår!

Puss och kram

2011-12-18 @ 13:38:32
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Så härligt att ha en sån underbar svägerska!

Har ju turen att ha 3 underbara svägerskor men du är ju även min älsklings vän <3

Hoppas lakritskolan lyckades trots för lite glukos!

Här gapar Anton fortfarande... Jisses amalia!

Men Sam sover då sött iaf ;-)



Puss å kram

2011-12-20 @ 21:56:03
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Mamma-Anton 1-0

hahahah!!! Han har somnat, jag gav mig icket =p

Så nu är räkningarna betalda, slagit in paket, hängt en till tvätt och nu ska jag ta en dusch innan jag hoppar i säng!



Ja Sam har ju fått träna en hel del i veckan.

Vilken mys jul vi ska ha ;-)

Fast jag måste nog komma ihåg förklädet på jul. haha! Å ägghalvor fick jag till slut göra oxå. Ojoj!



Pyssen!

2011-12-20 @ 22:24:29
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix