Julstök!!!

  2011-12-21 @ 17:36:38 Jul mys Kommentarer (10)

Julveckan äro kommen och som dom flesta andra har vi fullt upp här hemma.
Känner att jag inte har den lilla tid framför datorn just nu.

Men jag ska passa på nu, medan Tim är hos farfar på middag.

Förra helgen var vi till Lycksele på Julparken
med familjen Sörell/Holmlund/Sonne.
En mycket lyckad, upplevelserik och mysig dag.

Tim älskade alla djuren!
Och hoppade av boben vid varje djur han fick syn på! =)

Annars har vi mest julmys om kvällarna efter dagis och jobb.
Iaf tills Tim nattar.
Då får mamma bråttom med allt som ska hinnas.

- Jag vet! Man ska inte stressa ihjäl sej.
Men det är absolut ingen fara på taket med det! ;)

Istället för en massa text, bjuder jag på lite bilder istället.



Tim ville så gärna klappa fåren! =)



Lodjuren var mäktiga!



Och likaså vargarna.



Full fart mot nästa stopp!



Sam tog paus i vagnen hos lillebror Anton!



Tim berättar för tomten vad han önskar sej i julklapp! =)



OTROLIGT!!!
En bild på HELA familjen! ;)



Tim har även hunnit med att baka pepparkakor!



Och hunnit träffa tomten på dagis idag!
Bara något skeptisk ;)

Men julklappar hade han iaf med sej! =)

En liten update!
Hoppas
inte för mycket, men jag hoppas på att hinna
återkomma innan jul! ;)


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vilken söt bagare du har! Å er tripp till julparken verkar ha varit så mysig, får satsa på det nästa år, då kanske man kan köre längre än 5 mil med bogge innan han blir tokig... Å barnen är kyra i ögonen, bara jag som är igenmurad nu. Skulle behövt handla lite i dag, men vågar inte köra bil så här å inte vill jag skrämma barn å pensionärere heller ;-D Julkramar!!!

2011-12-22 @ 10:13:51
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ha ha ja du, som mamma brukar man få rycka in om det ska bli nått gräddat, för det mesta har annars en tendens att hamna i magen på de små ler Å nu, peppar peppar, tror jag det värsta är över, ögonen känns bättre å barnen är det full fart på :-D KRAMIS

2011-12-22 @ 15:32:05
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

Tack underbara du för allt sällskap idag och ikväll. Gulle dig som står ut med mig ;)

Nu ska jag försöka sova. Men känner mig inte så trött.

Hörs och ses imorron darling <3

Kraaaam

2011-12-22 @ 23:17:20
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

God morgon så här på dan före doppare dagen. Hoppa alla klappar å allt annat är under kontroll. här ska vi göra lite köttbullar, men det är det sista som ska göras, sedan börjar flera dagars mysande och allt för mycket ätande/fikande ler

Och ja, nog har fröknarna gjort det bra med dessa kuddar, har hört fler barn som bara älskar sina kuddar :-D



KRAMAR!!!

2011-12-23 @ 08:20:30
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hoppas inte julstressen tagit över julfriden alltför mycket! ;-)



Tänkte passa på att önska er alla en riktigt God Jul! Hoppas ni får det alldeles underbart och super mysigt precis som det ska vara.



Kram från familjen på riset

2011-12-23 @ 10:07:36
Postat av: Farmor

Vi önskar er en himla mysig och God Jul!

Ge Tim en julkram från oss. Vi hörs!

2011-12-23 @ 23:41:15
Postat av: Farmor

Tusen tack för en supergod middag på annandagjul. Det var dessutom både mysigt och gemytligt och jag njöt i fula drag - av allt.

Ha en bra dag och jag ser fram emot nya roliga bilder på Tim nu.

Vi hörs och synes!

Hälsningar och än en gång tack från Farmor och Farfar

2011-12-27 @ 10:54:02
Postat av: Farmor

Tusen tack för en underbart god middag på annandagjul! Det var supergott, det var mysigt och jag stortrivdes.

Tacksamma hälsningar från Farmor och Farfar

2011-12-27 @ 16:25:42
Postat av: Malin

Caroline - Lite sen! Men bättre sent än aldrig! ;)

Hoppas att ni oxå haft en fin och fridfull jul på riset!

Här har vi haft det toppen! =)

God fortsättning på er!

Många kramar från oss.

2011-12-28 @ 12:42:08
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Malin

Farmor - Det var så otroligt roligt och mysigt att ni ville komma och spendera annandagen tillsammans med oss. Vi tackar än en gång för alla fina klappar och ert fina och mysiga sällskap! <3

Vi ses återigen imorrn.

Kramar från oss.

2011-12-28 @ 12:43:23
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix