Julen äro snart förbi.

  2011-12-28 @ 12:39:32 Jul mys Kommentarer (13)

Vips så var snart denna julen till ända!
Tycker det gått alldeles för fort förbi oss.

Älskar julen, så det är trist att det går så pass fort.
Nu ska jag passa på att njuta den lilla tid som återstår,
innan det är dags att bära ner allt
till källaren igen.

Jag och Tim har varit lediga två dagar
från jobb och dagis nu.
Och vi har haft det så mysigt tillsammans.

Lite ledighet behöver alla! ;)

Julen har varit hur fin och mysig som helst.

Julafton spenderades i granngårn
och juldagen och annandagen spenderades hemma.

Första julen som bilen fått stå.

Lite bilder kanske! =)



Jag och Tim började dagen med att hälsa på morfar,
där även mormor var, dagen till ära.



Efter en tids väntan dök tomten upp
och Tim var inte det minsta rädd.



Klappar i massor delades ut.



Tim hade mer än fullt upp!



Sam och farfar startar grävarn.



Även Anton hade fullt upp att hinna med alla klappar.



Sist med absolut INTE MINST!!!
Morbror Michael
spenderade dagen och kvällen med oss (läs Tim).
Den största klappen av alla!

Vad kunde gömma sej i denna mån tro...?



En goter!!!
Lyckan var total och Tim älskar Michaaa ♥



Mycket tid har spenderats utomhus.
Skottat snö, åkt skoter, plogat vägarna...



Och på annandagen hade vi lilla julafton tillsammans med
mamma, pappa, Michael, farmor, farfar och mormor.

Tomten kom återigen på besök
och med en massa klappar igen! =)



Asterix tyckte sej känna igen tomten...? ;)



Tim tackar med pussar och kramar, både tomten och alla nära och kära
för alla fina klappar han fått.

Även mamma och pappa tackar hjärtligast för allt de fått! ♥



Bara Tim vaknat ska vi ut och prova skidorna han fick av mormor och morfar.

Hoppas ni alla haft en lika
fridfull och fin jul som vi haft här på Sjöstreet.

KRAM.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Mången tack för en supergod middag vi blev bjudna på!Det gör vi snart om va? Hoppas Tim tyckte det va kul att åka skidor? Nu får han dra med sig både mamma och pappa ut och träna!Kan behövas efter alla goda middagar vi blir bjudna på! Vi syns i morgon! Kram till er alla!

2011-12-28 @ 21:46:41
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vilken uuuunderbar jul ni ser ut att ha haft, paket å nära å kära - precis som det ska vara. Själv har jag trötta fötter å en tom plånbok efter en dag i staden, dock nästan inget till mig själv... konstigt, sedan barnen kom så shoppas det nästan uteslutande till dem :-D KRAMAR

2011-12-28 @ 22:21:43
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Näe exakt, till sig själv kan man vela, men aldrig till barnen då slår man bara till ;-D Nu har fötterna vilat å öronen med för den delen, så nu ska vi snart hämta hem Luran fniss Saknar de små fort... KRAM och en fin dag önskar jag er <3

2011-12-29 @ 14:16:14
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

Tack för en jätte fin uppesittarkväll, julafton och juldagen!

Kommer verkligen sakna dig imorgon. Vi som alltid firar nyår ilag!! Mega stora kramar!!!

2011-12-30 @ 08:09:30
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ni ser ut at ha haft det jätte mysigt med många klappar, god mat och fin fint sällskap! :-)



Super häftig skoterbob Tim fått! E fick en likadan, fast polaris, av sin morbror med. ;-)



Gott nytt år!!!



Kram

2011-12-30 @ 11:50:47
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Tittar in å önskar er ett GOTT NYTT ÅR <3

2011-12-30 @ 21:54:34
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Farmor

GOTT NYTT ÅR PÅ ER HEEELA FAMILJEN!

2012-01-01 @ 12:59:26
Postat av: Malin

Caroline - Vi hade en jätte fin och mysig jul på alla sätt och vis! Likaså nyår :) Men nu är den förbi och vi är åter tillbaka i vardagen igen. Ni har tur ni som få vara hemma och mysa om dagarna! ;) här är vi trött på mornarna och hade mer än gärna varit jul lediga ännu längre!

Och visst har våra barn fått fräsiga skoterbobar av sina morbröder! :) Tim älskar att vara ute och köra! :)

Hoppas att ni har det bra! Och god fortsättning på det nya året!!!



Kram kram.

2012-01-03 @ 08:58:39
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

2012-01-03 @ 14:40:08
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Bar om man skriver nått innan man skickar ;-P

Jag skulle jsut skriva att jag AVSKYR snön, iaf för tillfället, och inte vil se en skyffel mer... tror jag får knata å köpa en snöslunga fniss Vore kul å se magnus min då han kom hem om jag gjort det ;-P KRAM

2012-01-03 @ 14:41:10
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Visst är det den blå "lusekofte" modellen jag har å jag skulle kunna flytta in i den ;-D Såå skön, har helt glömt av att jag haft den på å både hämtat å lämnat på dagis i den , varit på macken å hälsat på på Blosmter i den. Hoppas jag bara inte skrämde din fina farmor som var inne där samtidigt ;-) Hoppas du får din snabbare än jag bara, jag beställde den 14 okt och har fått ringa å efterlysa den tre ggr under tiden, och först i förrgår kom den. Lite dåligt då jag var lova att få den i början på november... KRAM å en fin trettondagsafton till er <3

2012-01-05 @ 08:39:24
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Beställde min från pice of norway, och hann få flera lev datum, så ja, jag blir inte förvånad om du får vänta ännu längre än den 2 feb... Trist, för som du skriver man vill ju mysa i dem bums, särskilt nu då det är kallt å hurvigt ute! KRAM

2012-01-05 @ 12:12:39
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

Love you <3

Ha en mysig helg med din super fina familj!!!

2012-01-05 @ 21:41:57
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix