Tim åtta månader.

  2010-10-04 @ 23:42:27 Tim Kommentarer (6)

Idag måndag den 4 oktober är det precis åtta månader
sedan vår lille prins kom till oss.

Han har fullt upp med att upptäcka världen.

Han är precis överallt och förflyttar sej i en rasande fart.

Tänderna ploppar upp en efter en.

Han växer så det knakar.

Han är det bästa som någonsin kunnat hända oss.

En dag som vi alltid kommer att minnas med stor kärlek och glädje.

En liten varelse som vi bara älskar mer och mer för var dag som går.

Jag kan nu inte minnas vad jag sysselsatte min tid med innan
Tim kom till oss...?

Vad gjorde jag för att dagarna skulle gå så som de gör nu...?

Nu är han här hos oss och vi kan inte vara lyckligare.

♥ Han är helt klart det bästa som finns ♥


Kommentarer
Postat av: Vendela

Tänk vad tiden går! ..och jag, liksom du, har många gånger funderat på vad jag gjorde innan Olivia fanns :-))



Kram <3

2010-10-05 @ 11:57:39
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Nina med Tjorven i magen

Fullkomligt älskar denna bild. Du måste göra en canvas tavla eller nått :) Ja tänk så stor han blivit, allas vårat charmtroll. Tänk så älskat ett barn kan vara! Tim är underbar helt enkelt. Pussar till er!

2010-10-05 @ 12:04:45
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Jisses amalia så tiden går... som sagt, tyckte nyss de kom till världen våra små busar. Och undrar du vad du gjorde innan så ska du bara vänta tills du har två yrväder... skratt Mega kram till er <3

2010-10-05 @ 13:41:01
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja visst kan man sitta och fundera på vad man gjorde innan dom här små trollen kom till världen?? Visst är det underbart med dom små? Dagarna bara rusar fram å jag kan sitta i timmar å bara titta och kramas med Isak... Han blev 2 månader i helgen. Tiden rusar fram. :) Kram

2010-10-05 @ 14:47:45
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ha ha ja hon kan allt roa oss med sina utsagor och funderingar, men om nått år så har du Tim som levererar olika klurigheter :-)

För min del så blir det älgjakt i helgen, så då får M hålla ställningarna här hemma... Ska bli såååå skönt att komma sig ut i skogen igen. Önskar er en fin helg, för visst åker ni på Sallsjön? KRAM

2010-10-08 @ 13:55:10
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina med Tjorven i magen

Ja alltså tiden rusar fram. Nu längtar jag fruktansvärt mycket tills vi får träffa denna nya lilla varelse =)

Spännande, nervöst, ja alla känslor på en och samma gång!

Nu ska man ta och klura ut va tusan vi ska äta för nått idag! LG gav förslaget potatisgratäng och rostbiff. Men nja, jag vet inte..

Hoppas vi ses imorron <3

Puss och kram

2010-10-08 @ 14:03:11
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix