Svart/vitt

  2010-10-12 @ 22:33:20 Familjen Kommentarer (8)

Idag har vi spenderat dagen hemma i Hoting hos mamma/mormor.
Pappa/morfar och lillebror/morbror (tjorvigt, men ni hajar) har varit i älgskogen hela dagen,
så dom träffade vi inte förrän det blev kvällen.

Men vi har hunnit att flänga runt lite i lilla Hoting ändå ;)

Först hälsade vi på min mormor och morfar. Där blev det fika innan vi gav oss
ut på byn allihopa, så att morfar fick friseras lite och mormor fylla på kylen.

Sedan tog jag och mamma en sväng in på Evas Blommor.
Där höll dem på att packa upp en massa nyheter för fullt.
Vi hade turen att få tjuvkika lite i kartongerna, så bara de fått upp allt nytt
kommer jag att göra ett nytt besök nästa gång jag hälsar på Hoting.

Jag hade självklart turen att få en present av min fina mamma



En underbar lykta i fattigmanssilver.
Som jag genast tände när jag kom hem ikväll.

Tyvärr överensstämmer inte bilden mot hur den ser ut i verkligheten.
Det var lite mörkt.

Sedan har Tim fått en massa fina presenter han med av sin mormor,
som jag kommer att visa er sedan, bara vi fått till det mesta på hans rum.

Efter att Tim somnat ikväll har jag b.la. pysslat med lite bilder.
Har skrivit ut en del foton på Tim,
som jag nu vill få upp på väggen i troligtvis hallen (?).
Men med tanke på höjden så får jag nog vackert vänta tills
dess att jag får lite hjälp.

Jag som hade velat få upp dem NU!

Temat fick gå i svart/vitt på dom bilderna.

Eftersom jag just älskar svart/vita bilder.

Men nästa laddning blir i färg.






Vår alldeles egna lilla solstråle.



Kommentarer
Postat av: Gunnel

Vilka härliga bilder på Tim!!

2010-10-12 @ 22:42:52
Postat av: Malin

Tack för det Gunnel!! Kan lova att det blir mååååånga bilder på honom.

2010-10-12 @ 22:47:49
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: carola

superfina kort, jag älskar svartvita.

Måste ta och framkalla kort jag med, såga att fuji hade erbjudande nu.



Åker ni neråt rek jag verkligen en tur till järvzoo.



Hur går det för Nina, ingen baby:)

kramisar och ha en toppendag

2010-10-13 @ 07:50:50
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Mina två små hjärtan

Vilka fina bilder, ett riktigt charmtroll :)



Tim verkar vara ungefär som Neo var, lagomt tidig :) Lova börjar jag nog tycka ha lite väl bråttom, dom är ju liksom inte bebis längre när de börjar med sånt här. Det värsta är väl förhoppninsvis bortgjort snart, hon är mycket stadigare nu än för nån vecka sen. När dom är såhär små har de noll begrepp, klättrar och far och är överlyckliga men förstår inte att det gör ont när det går på tok, vilket det gjort många gånger.



Om du vill ha lite mer studiobildskänsla så kan du stryka ett lakan och hänga på väggen och sen att det ligger en bit ut på golvet som han kan sitta på :)



Ha en fin dag!



Kram

2010-10-13 @ 09:57:57
URL: http://minatvasmahjartan.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Jag håller med, svartvita foton ärgrymmt fina! Å så har du ju så fint motiv :-) Ser dessutom att jag snart måste ta å åka till Hoting å se vad jag kan fynda på Evas blommor!!! KRAM KRAM å tack för tummen ;-)

2010-10-13 @ 10:40:52
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina med Tjorven i magen

Underbara Tim! Mitt hjärta smälter varje gång jag ser han. Fasters älskling!

2010-10-13 @ 21:48:36
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

ja vad vore man utan barnen?! jag är så glad för enl en spådom ska jag få en till kille om några år skratt



Förresten, va med i min tävling så du kan vinna en gratis canvas av ett av dina svartvita foton på gull Tim! :-) KRAM <3

2010-10-14 @ 08:09:21
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja fy för blåsten, vi som ska ut å grilla, kommer ju inte få fart på någon eld om detta fortsätter ;-P KRAM

2010-10-14 @ 10:00:12
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix