Mysig allhelgona!

  2010-11-06 @ 20:03:30 Familjen Kommentarer (1)

Tänkte kika in som hastigast och önska er alla en
 trevlig och mysig allhelgona helg!

Tiden rusar iväg och jag har varit asdålig på uppdateringar i veckan.
Vi har hunnit med en hel del.

Men när helgen är över, ska jag försöka mej på en mer ordentligt inlägg ;)

Nu ska jag fortsätta att mysa med min underbara familj.
Fast den minsta har gjort kväll och sover så sött.

Här blir det Så mycket bättre på fyran och sedan nyaste Beck (Levande begravd).

Halloween på hotellet hoppar vi gladeligen över ikväll. Minns inte ens vilket år jag bafann
mej på detta sist.

Inget går upp emot en mysig hemmakväll mad familjen och en massa tända ljus och en
sprakande och varm brasa från kakelugnen.



Även Tim skickar en bamsekram till alla sina nära och kära.




Kommentarer
Postat av: Nina

Den kramen tar jag gladeligen emot ;) Va mysigt ni har det. Och en kväll på hotellet är ju ingenting i jämförelse med en mysig familjekväll <3 Morgan va förbi idag och lånade en peruk. Jäklar så stilig han blev. Jag och Melvin har spelat några parti maxi yatzy och ätit karra :) Massor av kramar till er.

2010-11-06 @ 22:08:06
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix