Det är dags för fredagsmys...

  2010-05-07 @ 15:28:53 Helgmys Kommentarer (7)

Äntligen fredag och äntligen helg! =)
Och jag har inte fått ett skit gjort på hela dagen idag.
Hade tänkt gå ut och gå. Men för det första hann jag aldrig med ut
när LG, Tim och Asterix gav sej iväg
och nu känns det allt för jobbigt ;p
Vi tar det sen!
Det har faktiskt varit rätt så skönt att bara vara hemma själv med lite egentid oxå.

Nu har jag nog med att bara fundera ut vad vi ska ha till middag idag!?
Något smarrigt känner jag för. Men vad, är en annan femma.
Måste fundera...

Passar därför på att önska er en riktigt fin och mysig helg!
Med massor av fredagsmys ikväll! ;)




KRAM FRÅN OSS!!! ♥




Kommentarer
Postat av: Sara

Egentid behöver man alltid :)

Ja på fredag vill man ha nåt mumsigt att äta. Just nu står mannen och fixar potatisgratäng, ryggbiff och kryddsmör. Inte helt fel ;)

Fick tabletter mot migränen och blodtrycket. Men nu var läkarne lite orolig att jag hade början till havandeskapsförgiftning. Känns väldigt tidigt. Så jag ska göra ytterligare kontroller. Inte alls kul... känns som det alltid ska vara nåt :(

Men men, vi får hoppas att det inte är så.

Ha en riktigt skön fredagkväll och helg, kram

2010-05-07 @ 16:39:06
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Nina med Tjorven i magen

Ja Mikael är ju och fixar med LG oxå. Jag mår skit. Huvudvärk som är fruktansvärd. Sam är på skrik humör :( Alltså inge roligt att heta Nina nu. Tur jag har Melvin som hjälper mig. Ska lägga Sam nu. Sen lär jag nog snart däcka själv. Fy fan. Kramar

2010-05-07 @ 20:01:46
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Sicken söt bild på dina killar :-)

Men huga så kallt det är ute, när ska det bli sommar?! Lämnar en stor kram till er, nu får jag passa på att nyttja tiden då Luran är på föris, annars händer INGET här hemma :-P Kram!

2010-05-10 @ 11:33:13
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina med Tjorven i magen

Ja allt känns så overkligt!

Och tiden går så fort så jag får panik med stort P!

Hoppas vi får bättre bilder med oss hem denna gång! Förra gången fick vi så dåliga bilder =( Man såg nästan ingenting!

Hade tänkt städa i vardagsrummet idag men Sam är bara ledsen. Skriker oc gråter hela tiden! Vet inte vad det är för fel =(

Tror jag ska sätta han i bilen och köra lite. Då brukar han va nöjd!

Kramar till er mina godingar!

2010-05-10 @ 14:22:40
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Hoppas ni hade en trevlig lunchdate :-) Och vi får hoppas det stämmer med dålig vår = bra sommar!

Nu vankas middag på sockenvägen! Kram kram

2010-05-10 @ 16:25:17
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Nej inte dax för fredagsmys - det är dax för uppdatering ;-) Kram goa du!!

2010-05-17 @ 14:21:35
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Eva

Ja men tack så mycket:) Det känns jätte roligt att man får vara med om en graviditet återigen, men att jag skulle må illa och spy hade jag väl inte räknat med kanske;P Trodde ju jag gjorde bort illamåendet när jag väntade Adrian. Nu får man bara hoppas att det finns en levande bäbis i magen på rutin ultraljudet. Är lite nervös över att den ska vara död faktiskt.. Har sett den två gånger redan men det va i v.6 och 8 tror jag. Har köpt hem en doppler så jag kan försöka hitta hjärtljuden när jag blir allt för nojig:)



Kram kram

2010-05-17 @ 19:13:59
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix