Tiden går!

  2010-03-26 @ 15:31:04 Vardag Kommentarer (8)

Och vi med den!

Det är inte klokt vad tiden går fort framåt.
Jag tycker att det var nyss lille Tim kom till oss.
Men tänker man efter så är han ju redan två månader nästa vecka.

Datorn har jag helt enkelt inte haft någon lust alls med den sista tiden.
Utan det enda jag gjort, är att försökt följa mina bloggar någorlunda.

Denna vecka är snart i sin ände och vad har vi gjort?

I måndags följde jag och Tim med mamma/mormor till Strömsund för att besikta bilen.
Vi gick självklart i affärer och tomhänt kom vi inte alls hem ;p
Lite presenter åt Tim och faktiskt lite presenter åt mej själv oxå.
Tyckte jag gjort mej så förtjänt av dem ;)

Onsdag var det dags för en ny vägning och mätningBVC.
Massor av både barn och mammor fanns där nere denna onsdag.
Och det är riktigt kul att få komma dit och träffa dem =)
Vågen stannade på 4810 gram och längden på 58,5 cm.
Så vår lille kille växer som han ska.

Efter BVC blev det en mycket trevlig lunchdate med Therese och sötaste Holger,
på stans fik.
Där surrades det bort tid i ett naffs och det kunde inte varit trevligare.
Något vi garanterat gör om snart igen!
En kikarrunda in på blomster hanns oxå med, för att igår göra ett nytt
besök tillsammans med mamma och inhandla lite våriga och härliga grejor.
Vad det är, får ni kanske skymta i senare inlägg ;)

Nä, nu tror jag att vi gör helg.
Här har dammtrasan, dammsugaren och skurmoppen gått varm
både igår och idag.
Tim fick följa med sin pappa ut på promenad med vagnen idag,
så jag fick både duscha och städa färdigt och till
och med påta ihop detta inlägg helt ostört och själv ;)

Avslutar med ett par bilder på dagens Tim
och önskar er alla som tittar in
en riktigt fin och mysig helg! ♥





Foton: Privata


Kommentarer
Postat av: Nina

Men hallå, helt ensamma är ni ju inte i helgen. Imorron far vi ju till åsele ilag :) Å ikväll far kanske Mikael ut. Så då kan ni ju komma hit <3 puss och kram

2010-03-26 @ 16:02:26
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Oj så stilig Tim är! Ser så stor ut på dessa foton :-) Ska bli skoj att se vad du fyndat vännen! Ha nu en fin kväll och helg! Kram <3

2010-03-26 @ 22:05:40
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Malins farmor

Hej Malin och Tim!

Jag har nyss visat din farfar bilderna på Tim när han har slipovern på sig. Han blev så rörd så näsduken åkte fram, i smyg. Så där såg hans slipover ut också när han var barn. Cirkeln är sluten, åtminstone när det gäller slipovern.

Ha det så bra!

2010-03-27 @ 13:04:47
Postat av: Anonym

Han är ju så sockersöt eran lille Tim!!!! Man vill bara äta upp han.



Kram

2010-03-27 @ 16:10:36
Postat av: Eva

Det var jag som skrev föregående inlägg;)

2010-03-27 @ 16:10:58
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: Ida

Men så stilig han är :-) Ja tiden går så fruktansvärt fort, skulle gärna stanna den en stund så man får njuta av bebistiden lite längre, samtidigt som det är så underbart roligt att få följa med i utvecklingen hos de små liven :-)



Kram

2010-03-28 @ 09:59:19
URL: http://idasusanne.blogg.se/
Postat av: Nina

Tack för igår <3

Älskar att få sitta och mysa med Tim!

Kram kram

2010-03-28 @ 21:24:53
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Vendela

Tänk vad tiden går fort - redan två månader! Han är verkligen ljuvligt söt lille Tim, och jag måste säga att han är väldigt lik kusin Sam när han var bebis :-))



Får passa på att önska er en Glad Påsk - KRAM!

2010-03-29 @ 11:54:31
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix