Måndags lyx!

  2010-03-02 @ 12:12:17 Vänner Kommentarer (3)

Gårdagen var kanon!!
Vädret var på topp
, så jag, Tim och Asterix kunde ge oss ut på en promenad,
som dessutom varade i två timmar.
det var underbart att få komma ut i det fina vädret och den friska luften.
På vägen hem drog vi svängen förbi och plockade upp Nina och Sam oxå,
som gjorde oss sällskap sista biten hem.
Under den biten kom vi på att vi skulle ha en mys och film kväll.
Middagsmenyn
bestämdes, filmen så gott som spikades och även resten oxå... ;)
På vägen hem fixade Nina det som behövdes inför vår kväll.
Asterix och Tim fick käk och sedan kunde vår kväll börja! =)

Vi surrade, åt smarrigt och hade det riktigt mysigt och trevligt,
att jag totalt glömde bort att ta fram kameran och knäppa lite kort.
Annars hade jag kunnat visa er hur bra vi hade det igår kväll ;)
Jag fick busa med Sam, medan jag knappt hann röra vid min egen lille son på hela kvällen ;p
Han var nämligen fasters hela kvällen lång igår ;)
Ja, ända till klockan tolv faktiskt.
Då var filmen slut, efter en helt perfekt kväll!
Något vi snart gör om igen! =)

Sen är det väldigt sällan jag blir riktigt nervös över en film och knappt vill titta.
Jag vill helst inte missa en sekund, medan Nina lätt kan vända bort blicken emellan åt.
Och filmen var självklart rysare så klart!
Men igår blev jag både nervös och riktigt förbannad över vad vi såg.
Men jag kan absolut rekomendera den.
För den var oxå den bästa och mest spännande film vi sett på väldigt länge!



Esther är en nioårig föräldralös flicka från Ryssland som tycks vara förföljd av olycka.
Hennes förra fosterfamilj dog i en brand som hon med nöd och näppe undkom.
Men nu när familjen Coleman adopterat henne ser livet betydligt ljusare ut.
Tills en klasskamrat faller från en klippa. Tills en nunna från barnhemmet hittas ihjälslagen.
Och tills att Esthers nya mamma börjar tvivla på om den tragiska branden verkligen var en olyckshändelse. Orphan från Dark Castle Productions är en psykologisk thriller
där den skrämmande sanningen sakta uppenbarar sig
och håller publiken i ett allt kraftigare grepp.
Du kommer aldrig att glömma Esther. Så söt, så intelligent, så kreativ…

Bild och info: Cdon


Kommentarer
Postat av: Nina

Hihi! Ja du vännen, vilken toppen kväll!

Blir alldeles varm i hjärtat av både dig och Tim!

Ni är så underbara!

tack för att ni finns. och den där kvällen gör vi om mycket snart!!!

Kram kram!

2010-03-02 @ 13:20:02
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja idag är det piss väder!

Melvin kom hit halv 8 imorse! Va ner till läkren kl 11. Men han hade ingen öroninflammation, men han va lite röd och hade lite vätska, varav smärtan!

Men imorron kan han gå på skolan tycker jag! A har nyss hämtat han!

Nä ingen promenad idag tror jag! Känns inte så lockande! Men egentligen borde jag tvinga ut mig!

Men har ju så mycket att göra här hemma! Städa städa!!!!

Kramiz!

2010-03-02 @ 13:32:38
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Nog lät det som en topp kväll! :-) Och jag tänkte på er när jag å magnus såg denna film för någon vecka sedan, riktigt läskig då man tro att det är en flicka som är så sjuk å elak... huga! Kanske ses vi i morgon, måste ner å se om Holger börjat öka i vikt. Kram till er!

2010-03-02 @ 15:10:47
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix