Min pärla...

  2010-03-13 @ 11:35:29 Familjen Kommentarer (0)

Är nu såld!!
Och jag måste erkänna att det var med en liten tår i ögat
som jag vinkade av min kära bil igår kväll,
när paret från Östersund kom och köpte och tog den med sej.
Men jag är så glad att jag fick sälja den, eftersom vi inte rymdes i den längre.
För hur skulle jag både få med mej Asterix med bur, Tim med bilbarnstol och vagnen...?
Nä, det skulle helt enkelt inte gå.
Så det bästa var helt enkelt att sälja bort min pärla, som jag älskat från första stund!
Men nu rymms vi iaf! ;)





Foton: Privata


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix