Update...

  2010-02-01 @ 19:29:58 Vardag Kommentarer (10)

Dagen har varit en lugn sådan, som alla andra dagar.
Ingenting händer här hemma...
Vaknade upp och det var 30 grader kallt.
När ska detta väder vända..?
Frukost, en dusch och besök av farmor och farfar har det blivit idag.
Fick så fina porslinsknoppar från farmor,
som ska sättas upp på de nymålade garderobsdörrarna i barnrummet.
Det kommer att bli super =) Jag skulle bara mäta ut var dom ska sitta,
så skulle min käre sambo borra hålen senare ikväll.
Sedan fick dessutom farmor den stora äran att ta hem min nu färdigvirkade filt.
Alla dessa mormorsrutor som jag hållit på med. Men nu är den äntligen färdig
och jag hoppas att bebisen kommer att tycka om den ;)
farmor var så snäll att fixa flanelltyg när de va till Strömsund förra veckan,
men dessvärre är det inget jag vågar mej på själv. Att fodra den.
Så hon fick med sej den hem och jag tror inte
att jag kommer att bli besviken när hon är färdig =)
Min farmor är bara för bra!! ♥
Hon fixar det mesta!

En liten och snabb uppdatering, innan jag tänkte dra snabeldraken
några varv här hemma.

Hoppas att ni haft en fin måndag mina vänner!

KRAM



Just ja!
Även jag måste ju tipsa er om en tävling, som jag och Nina ( MaNi ) sponsrar.
Titta in hos Sandra och var med och tävla
om en valfri vägglykta gjorda av oss.
Tävlingen pågår till den 21 februari.

Lycka till!!





Kommentarer
Postat av: Din "gamla, gamla, gamla granne" Rebecka

Hej, måste bara få önska er all lycka med bäbisen som jag förstår (enligt bloggen) ska komma snart. Har ju inte träffat på dig på något år tror jag. Hur som helst såg jag dessutom vovven såå söt. Tiden går så grymt fort, märker det särskillt när folk omkrig en skaffar familj, hus osv. Fast nog tusan känndes det när man fyllde 25.. ska inte svammla på nå mer ville bara skicka en hälsning kram rebecka

2010-02-01 @ 20:22:57
Postat av: mickis

Har ni några &-tecken på lager? skulle vilja köpa en med mitt och sambons namn till alla hjärtans dag.

2010-02-01 @ 21:12:28
URL: http://mikaeyla.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar till Rebecka:

Hej hej!! Vad roligt att höra från dej! Och tack så hemskt mycket för ditt lycka till med bebisen! =) Som vi hoppas ska titta fram när som helst. Har gått över tiden fyra dagar idag, så jag hoppas att det inte dröjer allt för länge till.

Det var nog riktigt länge sen vi sågs. Har inte sett till dej något när jag varit hemma heller. Visst är Asterix söt alltid och jag hörde av Karin, när jag träffade henne, att ni oxå skaffat hund! Kul! =)

Ja, tänk vad tiden går fort egentligen. I år blir vi 25. Allt går fort framåt.

Hoppas allt är bra med dej annars!?

Kram kram

2010-02-01 @ 21:32:02
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: mickis

Går det inte köpa delen till sågen i östersund? Jag ska ju hem till dorotea i helgen och du skulle jag kunna köpt med det :)

2010-02-01 @ 23:04:32
URL: http://mikaeyla.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja du vännen, här är Sam fortfarande vaken. Och jag är så trött så trött. Men inte han! Rart med barn ;) Jag hoppas så innerligt att han vaknar upp utan feber Imorron. Sov så gott vännen. Kram kram

2010-02-01 @ 23:31:54
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Hur är det med pyret, börjar det inte var dax nu?! ler Stor kram!!!!

2010-02-02 @ 16:30:11
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, det kändes kul att ha lite annorlunda band på klänningen och hon var som en liten prinsessa i lila. Själv försökte jag att matcha henne någorlunda bra :P Vad roligt att jag kan läsa din blogg igen och svara på dina kommentarer här istället :) Lycka till med allt när det nu sätter igång! Kram

2010-02-02 @ 16:55:13
URL: http://legitimo.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej hej

Hoppas du har det bra i väntans tider :)

Men fy vad kallt ni har det. Härom dagen var här 16 minusgrader. Det är vi här i Skåne verkligen inte vana vid. Just nu sitter mannen i Malmö och väntar på att tågen ska börja rulla. Har väntat i över en timme för att det är massor med snö på spåret. Fattar inte varför det alltid ska bli full kaos då det snöar. Så blir det ju inte i Norra Sverige??

Hur går det med Asterix i kylan? Hubbe älskar iallfall snön, som tur är :)

Ha en mysig kväll, Kram

2010-02-02 @ 17:16:40
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: En stolt Morfar

Ett stort GRATTIS till lill "drängen" Malin och Lg.

2010-02-04 @ 09:53:26
Postat av: Anne

Grattis till er lille bebis!

Njut av allt det härliga, hjärtliga hälsningar från en som ska ha bebis inom en mycket snar framtid ;)

2010-02-04 @ 12:38:33
URL: http://www.systeranne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix