Facebook

  2010-04-19 @ 15:55:54 Tim Kommentarer (5)

Trodde aldrig att jag skulle testa.
Men igår kväll kom jag på den knäppa idén att prova Facebook.
Så som alla tjatat!
Skaffa Facebook!
Det är ju där allting händer!
Men jag har helt enkelt aldrig velat och inte heller kännt att jag haft tid för det.
Men nu jag ska ge det en chans och se om jag kommit för att stanna.
Man vet aldrig...
Det roliga
är att man kan hitta gamla vänner som man haft sedan barnben.
Men dessvärre förstår jag inte allt för mycket av det.
Men Nina har lovat att ge mej en liten kurs.
- Visst var det så va!? ;)

För övrigt har vi varit ut på en blåsig promenad idag.
Jag blir riktigt förbaskad på vädret.
I helgen vräkte snön ner
och när inte den vräker ner, så stormar det.
Nä! Nu vill jag ha sol och vämre och inte behöva frysa.

Helgen har annars tillbringats hemma i lugnet.
Vi har direkt inte gjort något speciellt alls.
Fredagen var jag på begravning
och sedan har vi bara varit hemma
och mysat hela helgen. Hälsat på lite vänner och haft lite besök här hemma.
Har bland annat tittat på Stieg Larsson triologin
och dom var kanon, tyckte både jag och LG.

Dags att fortsätta med lite nytta innan min lille goding ute i vagnen vaknar.

Först lite bilder.



Testar om man kan boxas i hängelbyxor... ;)



Ett härligt bad tillsammans med pappa i helgen!
Tim älskar verkligen att bada.



Lite vila tillsammans med snutten, idag på förmiddan.







Det bästa som finns, är vår lilla älskling! ♥











Kommentarer
Postat av: Sara

Hej hej

Vad kul att lille tim ska få ännu en kusin :) Vilket gäng de tre små kommer att bli..hihi



Herrgud vad han är söt!! Man blir ju så glad att se bilderna på Tim. Världens charmtroll!

Kul att du testar på facebook. En liten varning bara, man blir helt beroende :) Iallfall jag ;)

Kram kram

2010-04-19 @ 17:07:53
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Nina

Känner mig väldigt instängd ska du veta!

Och jag som skulle börja använda stegräknaren idag!

Va bara att glömma det =P



Ja alltså Tim är så söt så jag kan inte sluta titta på han! Mitt hjärta smälter tusen ggr om!

Vilka sötnosar vi har fått till alltså ;-)



Idag är Melvin min springare. han har hämtat mat från My way, kastat sopor och sen for han och köpte Wham åt mig ;-) Mums!

Han är duktig han!

Sam ligger på soffan och halvsover heeeela tiden!

Och klart vi ska ta en kurs! men du hinner väl lära dig allt innan Sam blivit frisk!



Kramar!

2010-04-19 @ 17:13:49
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Japp, nu är jag ensam om att INTE vara på FB, så du får allt lova att inte sluta uppdat bloggen med söt tim baa för att du börjat med FB ;-) Kram

2010-04-19 @ 20:24:35
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ååå, va han e söt er lille kille!!!

2010-04-23 @ 23:24:55
URL: http://veraw.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej!

Kul att se dig på facebook ju!

Åhh så söt han e. Helt klart ett super vackert barn. Helt underbar. Sam o Tim e rätt lika tycker jag. När Sam var liten. Två gobitar.

Massa kramar

2010-04-29 @ 21:34:06
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix