Två underbara dagar och kvällar!

  2009-09-23 @ 00:14:14 Vänner Kommentarer (1)

Är i princip nyss hemkommen från ytterligare en trevlig och mysig kväll tillsammans med min mysiga och goá vän och svägerska Nina. Igår måndag (eller det blir egentligen förrgår nu) började vi vår dag med en mycket god fika på Görans konditori här i Dorotea. Där fikade vi gott och pratade i massor. Efter detta tog vi bilen och åkte till Lajksjön för att besöka Wiks, (alltid lika roligt och spännande) eftersom b.la. Sam´s majskrokar tagit slut. Och inte nog med detta. När vi kom hem gjorde vi det enkelt för oss. Men vi kände helt enkelt för att ha en enkel och besvärsfri dag, så vi travade ner på My Way och beställde med oss mat hem, som vi sedan avslutade med Ice Age 1. Då fick jag äntligen se ettan, efter att ha sett trean i helgen. Så nu har jag alltså bara tvåan kvar att se, vilket kommer att bli snart ;) Har nog insett att även jag diggar dessa filmer!



Bild: Cdon

Sedan blev det några parti Yatzy och även några rundor av spelet råttfällan. Alltid roligt att variera med något annat spel oxå och helst när Nina är en sådan bra förlorare i allt vad spel heter! ;)
Massor med surr av allt möjligt blev det och även massor med mys. Tittade på klockan som hunnit bli ett på natten nästan och det var hög tid för jag och Asterix att bege oss hem till våra sängar.
Tiden går fort när man har roligt! =)

Idag tisdag har det varit en himla skitväder. Vi började dagen med en rejäl sovmorgon jag och min lilla vovve. Han hade inte ens en tanke på att gå ut och göra morgonpinken när vi väl vaknade till liv. Regnet stod som spön i backen, så det fick bli en slappardag även idag ;)
Nina och Sam kom och hälsade på oss under dagen.
Jag fick spisen ÄNTLIGEN lagad. Så nu kan jag ÄNTLIGEN laga mat igen! Nu när det varit svält i två veckors tid! Nä, skojar bara! jag har haft det för hemskt bra. Blivit bjuden på mat till höger och vänster! Inte alls fy skam!
Som ikväll t.ex. blev jag bjuden på middag hos Nina och dessutom efterrätt i form av en mycket god och nyttig fruktsallad. Tusen tack vännen! =)
Även denna kväll har vi fördrivit med en massa surr, Idol och återigen en massa surr tills vi var trötta allihopa
.

Så tusen tack för två helt underbara dagar och kvällar min kära vän!!! ♥
Detta gör vi snart om igen! ;)

- Tyck om du vännen! ♥


Kommentarer
Postat av: Nina

du är den bästa

Tack för att du finns!

2009-09-23 @ 10:57:57
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix