Fredags mys!

  2009-09-20 @ 10:42:54 Helgmys Kommentarer (3)
Fredags kvällen spenderades med massor av mys här hemma. Innan mannen i huset kom in, så gjorde jag och Asterix oss en promend i det härliga och friska höstvädret. Lagomt hemma till Idol började.
Fast innan hade vi avnjutit en mycket gos middag i form av tacos tillsammans med en sprakande och mysig brasa och tända ljus. Och eftersom vi fortfarande INTE fått vår del till spisen, så har vi fortfarande inget att tillaga maten på, så LG fick gå till grannen och steka på köttfärsen medan jag var hemma och hackade grönsaker. Mycket irritersamt! =/ Och kommer inte delen till veckan, så kommer nog jag att gå i taket!!!!!!!!

Efter Idol mysade vi ner oss i soffan båda två, inklusive hund, för att kika på den nyaste filmen av Wallander.
Wallander är alltid Wallander, men denna gången tycker jag inte att den var så där bra som dom annars brukar vara. Men det gick an ändå! ;) Med massor av mys pys, tända ljus, en sprakande brasa och smått och gott, där jag valde att istället sätta i mej en hög av körsbärstomater, vindruvor och isvatten och lät det andra smarriga stå. Något som jag nu blivit beroende av. Så kunde inte kvällen sluta bättre. Fast jag fick byta ställning om och om igen för att kunna hålla mej vaken genom filmen. Men det gick! ;)

Bild: Cdon

Tänkte jag skulle bjuda på några bilder av en väldigt trött Asterix tidigare:







Foton: Privata


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha gud va söt han är! :D Ligga under täcket. Rut ligger också under täcket, men under mitt täcke i sängen. Hööhöörrrmmm...;)

2009-09-20 @ 12:23:17
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Postat av: Tomas

Men herregud. Hur kan en hund se ut att ha så mysigt? Bäddar ni in han eller snurrar han in sig sådär? Kan väl ändå inte vara möjligt :-)

2009-09-22 @ 01:19:35
URL: http://tomasliv.blogg.se/
Postat av: Therése

Åhh, så söööt...med en filt och allt ;-)

Kram Therése

2009-09-22 @ 12:54:00
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix