Vad har hänt?

  2009-10-06 @ 20:33:50 Helgmys Kommentarer (1)

Dags för en liten uppdatering kanske...?!
Helgen som var tillbringades hemma i det lugna. Gjorde nog inte så mycket om jag tänker efter nu, eller så har jag helt enkelt glömt bort vad jag gjort. Eller jag målade klart fönstren till garaget, så nu är dessa ur världen och jag kan påbörja nästa projekt, som är sååå mycket roligare! ;) Längtar till och med!
Lite andra småsaker gjordes, annars var det nog ganska så lugnt på hemmafronten i helgen.
Vi åt en mycket god middag på ett nytt recept som jag fann på mjölkförpackningen och med lite småfix i receptet blev det en mycket lyckad och god gryta. Recept kommer kanske senare. Sen bestämde vi oss för att gå ut och äta en mysig och god middag på lördags kvällen, men den var inte alls god! Det var nog bland det sämsta jag smakat på nångång. Det var inte värt ett ruttet öre om jag själv fick bestämma.

Söndag kväll kom och min älskade åkte återigen på väg till arbetet igen och jag och Asterix blev ensamma =( Det är då vi har söndagsmys framför tv´n innan det är dags att krypa till kojs.

Måndag (igår) hann jag inte med så mycket förrän jag mötte upp Nina på ICA och vi skulle handla till kvällens middag, som skulle bestå av Västerbottens paj hemma hos Nina och även tillsammans med Elin när hon kom hem från jobbet i Vilhelmina.
En MYCKET GOD middag åt vi, tillsammans med ett mycket trevligt sällskap! Vi tillbringade sedan resten av kvällen i soffan med massor av snack om allt och bebisar. Det är ju så roligt att ha en (eller flera) vän som väntar barn samtidigt som en själv, som man även får dela massor tillsammans med å så Nina som vi kan fråga om ALLT som vi funderar över! Hon lär oss allt ;)
Elin bjöd oss även på hennes nybakta muffins, som smälte i munnen på oss tillsammans med ett glas iskall mjölk. Det är mumma det! =) Vi surrade på massor och tittade på alla möjliga och roliga sidor på nätet. Det finns ju hur mycket som helst man skulle vilja ha!
- Men hojta bara till när du fått ditt paket Elin, så ska jag kolla hur dom sitter på den släta.... ;)

Och vi pratade så mycket, så de enda kort som togs av mej, var på gladaste och goaste Sam Samuraj, som charmade oss till tusen igår kväll!

- Tusen tack för en trevlig kväll som vi snart gör om igen!


Foton: Privata


Kommentarer
Postat av: Nina

Åh vännen så fint du har skrivit om våran kväll! Tänk så många hundratals roliga, mysiga, underbara kvällar vi haft!

Och mycket har vi att göra... Pysselkväll, glögg kväll (många såna tack) hemma spa kväll, filmkvällar osv =)



Tack för idag och ikväll! Är fortfarande mätt efter varmisarna! Din mamma är så himla go och jag tyck om henne så mycket!



ha en fortsatt fin kväll med din mamma <3

Många kramar till dig! å du, fan va vi är bra ;-) Nu kör vi hårt!

2009-10-06 @ 21:16:56
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix