Solen skiner i Dorotea!

  2009-10-10 @ 11:43:30 Helgmys Kommentarer (5)

Jo, idag skiner solen och det är ett underbart och härligt väder ute.
När vi vaknade i morse stod termometern på minus tre grader
Jag och Nina har precis varit ut på byn en sväng för att fixa lite ärenden, (efter jag hackat fram min bil under all is som bildats på den under veckan) så vi kan fortsätta här hemma!! =)
Jag tror närmre bestämt att jag ska exprementera lite medan jag väntar att hon ska bli redo, så vi kan ladda upp med bullar och varm choklad fram emot eftermiddagen, för då bär det iväg ut till skogs.
Vi måste ju ladda upp pysselkorgen innan jul.
Det är bara att hoppas att vi inte hamnar mitt i älgjakten (som dragit igång idag igen). Det hade ju inte gjort något om vi haft en orange mössa och en lika färg glad jacka på oss,
så att det inte tar miste på oss och älgen :p

Nä, nu kliar det i mina fingrar! Måste kila...!

Hoppas att ni får en fin och underbar lördag!
På återseende! =)

KRAM



Kommentarer
Postat av: Nina

Ja jag ger Sam mat så han kan sova en stund sen. Kliar ju även i mina fingrar ska du veta. Vill ju vara uppe hos dig nu. Har tagit upp bullar iaf och ska koka choklad sen. Mys. Hoppas vi hittar de vi söker. Kram kram

2009-10-10 @ 11:55:49
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Emma

Hallå! Hoppas att ni hade en mysig dag i solen. Själv har jag tillbringat den i älgskog! :) Så nu är jag trött och frusen... :p Läser att allt ser bra ut för dig och magen! Bra det! Du har en sån fin liten mage! ;) Trevlig helg du med!! Kram

2009-10-10 @ 18:29:51
Postat av: Therese

Hoppas ni fyndade i nturen, själv har jag förenat jagandet med pysselsaksletande :-) Inte dumt! Men nu är jag grymt trött i ögat, ville bara titta in för å ge dig å grodan en stor kram!

2009-10-11 @ 19:57:02
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Erika

Hej & tack för lösenordet! :)



Usch, att du ska ha d så besvärligt! Låter inge

roligt alls! Hoppas att d blir bättre snart!



Kram

2009-10-11 @ 20:59:31
URL: http://tallbacka.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar till Erika:



Var så god! =) Men nu kommer ju inte jag in till dej... =( Så får jag, så vill jag gärna fortsätta att titta in på din hos er oxå? =)

Ja, inte är det väl så kul, men om man tänker efter vad det hela kommer att resultera i, så är det värt vad som helst egentligen! ;) Sen äre bara att hoppas att det blir bättre sedan.

Kram kram

2009-10-11 @ 21:40:00
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix