2009-10-26

  2009-10-26 @ 11:16:09 Vardag Kommentarer (3)



 Som står för hela ett år idag!
Tänk att jag redan hållit bloggen igång ett helt år idag.
2008-10-26
kom mitt första inlägg.
Tycker inte det var länge sedan jag inte visste något,
hur jag skulle göra, hur det skulle kunna bli fint...?
Går jag tillbaka och tittar på inläggen för ett år sedan,
så kan jag NU inte förstå hur det kunde se ut på detta vis?
Men det är som man säger:
Man lär med tiden och jag har mycket kvar att lära.
Fullärd blir man nog aldrig.

Här är bilden som fick pryda mitt allra första inlägg här i bloggen!



Asterix, en solig och fin höstdag ute i skogs tillsammans med matte och Nina.
På jakt efter fjolårets julpyssel.
För precis ett år sedan.

Dessvärre har vi ett väder som jag bara vill blunda för just nu.
Om jag fick önska, så skulle jag önska ett par decimeter snö och 10 grader kallt nu.
Allt är skitigt, allt är mörk, grått och dimmigt.
Jag vill ha ljust och fint ute.

Önskar en fin måndag och en härlig start på den nya veckan!


KRAM MALIN & ASTERIX


Kommentarer
Postat av: Farmor

Grattis till årsdagen när du vart med blogg! Året har ju gått som smort, eller hur? Ha en fin grådag i vädret som spökar just nu. Men, i morron blir det bättre! Idag är Käringholmen mjölkvit men vacker ändå och den speglar sig i sjön i samma färg men tydligt, den håller mig sällskap i alla sorts skepnader, ingen kan vara mera trogen än Käringholmen, den finns hos mig alltid.

Tusen kramar från farmor på Näset i gråväder och takkdropp!

2009-10-26 @ 13:33:09
Postat av: Nina

Grattis till 1 års bloggande!

Har ju totalt missat att min blogg oxå fyllt ett år. Det måste ju uppmärksammas =)



Kramiz!

2009-10-26 @ 19:26:15
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Vendela

Grattis på 1-årsdagen :-) Ja tiden går verkligen fort; vi har hållit på ungefär lika länge då för jag firade ju 1 år i september nångång :-)



Kram kram

2009-10-27 @ 10:42:42
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix