Vilken flopp!

  2009-11-11 @ 13:09:34 Julen -09 Kommentarer (5)

Nu ska du få höra vad jag tyckte om skivan Therese!
För jag kunde inte hålla mej, utan satte igång den medan jag skulle äta lite lunch.
En total flopp! En riktig besvikelse.
Bara en massa tråkig sång och knappt någon musik till.
Nä, det får allt bli en ny skiva närmre jul.
Iaf jag, tyckte att den var riktigt dålig och den kommer nog inte alls bli spelad många gånger under jul.
Nä, på jakt efter en bättre!



- En riktig flopp!!!
Inget jag kan rekomendera.


Kommentarer
Postat av: sara

Hej Malin

Ett tag sen jag kikade in till dig. Vad mycket kul som hänt. Många shoppingturer..hihi. Det gillar jag :)

Trist med skivan. Min favorit är fortfarande den där gamla Absolute christmas. Där är alla låtar man vill ha.

Hoppas lilla fröet växer som det ska. Magen börjar väl snart bli riktgt stor kan jag tro.



Själv fortsätter jag lite till med blogguppehållet. Känner att det är så mycket annat som tar tid tyvärr. Men jag försöker kika in till er andra lite då och då. Man blir ju så glad av alla härliga bloggar.

Ha en fortsatt fin kväll,kram

2009-11-11 @ 17:22:44
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Ahh det ante mig! Man ska gå på magkänslan... Tar en snabbbloggrunda innan det blir sängen, ahr städat toaletten å sytt ett monster ikväll så jag känner mig riktigt nyttig för en gångs skull. sTOR kram till dig vännen!

2009-11-11 @ 21:40:46
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åh vad roligt det skulle vara att få fota er med!! :D Verkligen! :D Om den dagen kommer för mig och benny så kommer jag nog att fota hela tiden. Jag tror verkligen att det är minnen för livet sådana bilder. Själv utlösaren kommer att gå varm de 9 månaderna. ;)



Jag såg faktiskt den där skivan också när jag rantade runt på Maxi i kväll. EMD ger mig tyvärr lite allergi men omslaget och jultemat är ju mys. :) Hade Shirley, Sanna och Sonja (?) varit på omslaget hade jag nog slagit till. Jag är väl inget stort fan av de heller, men jag tror på dem som julmusikanter. Förövrigt hade faktiskt Maxi en hel avdelning med julgrejer framme nu och julmusik i bakgrunden. :D Jättemysigt! :D



ha en bra kväll och morgondag!

kramar

2009-11-11 @ 22:15:31
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Håller med Jenny jag tror det får blri en SSS skiva i år :-) Och du, jisses så gott vi snussat i natt, tom Luran har sovit som en stock natten igenom - det tackar man för! :-9 Önskar dig en toppe ndag, å du, i morse fick Sara å Jonah sin lilla prinsessa, tänk sedan är det Carros tur å sedan din å LG:s så underbar tid som väntar!!! Kram

2009-11-12 @ 08:22:02
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Ha, ha det räcker nog med symaskinsvänskapen, stämplarna å penseln, något mer hinner jag inte... Me natt kunna virka bättre och tova vore kul! Idag är det ju fredag den 13 så jag hoppas du slipper oturen å får en underbar helg, massa kramar till dig o pyret i magen! KRAM

2009-11-13 @ 07:52:01
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix