Tradera = Farligt

  2009-11-10 @ 17:04:25 Inredning Kommentarer (0)

Förra veckan budade jag hem lite smågrejor från tradera. Det är helt enkelt svårt att gå in där och inte finna något man vill ha.
Jag har länge tittat och tyckt att dessa ljuspåsar är så fina och framförallt så mysiga!

Så självklart vann jag budet på denna söta ljuspåse, som damp ner i brevlådan idag. Den kommer abslolut att tändas ikväll framför tv´n.



Dessutom handlade jag en sån underbart söt och go person. Hon hade till och med skickat en överraskning tillsammans med denna fina påse.



Även denna älskar jag! och kommer abslout att hålla utkik efter hennes andra auktioner! =)

Jag budade även hem en annan grej. Men denna kommer att pryda barnets framtida rum. Jag kunde bara inte motstå, när jag tyckte att den verkade så mysig.



En lampa (nattlampa) som fyller taket med åtta olika stjärnbilder. Helt enkelt en underbar och rogivande stjärnhimmel att ligga och titta på, som visas i tre olika fäger. Bara att välja vilken.

Hoppas nu att jag blir lika nöjd även där! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix