Tidsbrist!!!!

  2009-11-22 @ 19:48:44 Vardag Kommentarer (11)

Det är precis vad jag lider av just nu!
STOR TIDSBRIST DESSUTOM!!!
Jag vet INTE hur jag ska få tiden att räcka till...?

24 timmar per dygn är på tok för lite för min del nu.
Jag har helt enkelt fullt upp och mer därtill.
bloggen har tyvärr blivit lidande av detta just nu =(
Vilket ni säkerligen märkt. Jag har inte ens hunnit följa er andra, mina vänner =(
Och tyvärr måste jag nog meddela er, att den nog tyvärr kommer att få stå åt sidan en stund till.
Tills jag fått lite mera koll och kontroll på läget!

Just nu är det:

♥ Skrapning
♥ Slipning
♥ Spackling
♥ Slipning
♥ Målning
♥ Virkning
♥ Ännu mera målning
♥ Rensning
♥ Städning
♥ Pyntning
♥ Julpyssel
♥ Bakning

Som står på schemat här hemma.

Men jag skulle kunna göra en huuuuur lång lista som helst,
men då skulle jag bara få ännu mera panik hur timmarna egentligen skulle räcka till.
Så detta är prio ett från topp och mer kommer att komma!
Jag lovar!...




Jag hoppas att ni andra haft en jätte fin och mysig helg!
Jag ska försöka hinna med och titta in hos er andra, så snart jag får lite tid över.
Så jag är inte högfärdig, som inte kommer med en liten hälsning.
Utan jag har helt enkelt TIDSBRIST!


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Oj vad du verkar ha det fullt upp, men visst ahr du tid för lite pyssel i morgon kväll?! Glögg å ltie fika utlovas ;-) Kram till dig och grodan!

2009-11-23 @ 09:15:42
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Kl 18.00 höll vi på att säga, å glöggå en kaka finns, det bör väl räcka? Ta med ett gott humör å lite pyssel så är allt tipp topp :-) Kram

2009-11-23 @ 18:28:46
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Du och ni ska ha stort tack, var sååå trevligt! Ska följa ditt exempel, svärmor är här så jag bör gå ner i källaren å måla lite. Och toppen gulligt att du kan rycka ut om det behövs sen idag, men magnus trodde han skulle hinna hem :-9 Stor kram till dig å grodan och kom ihåg att inte avslöja för aina vart du varit fniss Kram

2009-11-25 @ 09:23:30
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

Tack för igår vännen =)

Hoppas vi ses snart igen =) Det är ju så fullt upp hela tiden!

Kramar!

2009-11-25 @ 10:34:35
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Tomas

Känner igen mig i vad du skriver om tidsbrist. Och långa "to-do-listor" också för den delen. Men man kan inte sluta leva för bloggens skull. Kul att du uppdaterar emellanåt iaf :-) Några liknar mig och dig för vi är tydligen väldigt flitiga bloggare emellanåt och sen är vi tysta och i dvala (fast vi betar av våra to do listor, men de andra tror väl vi ligger på sofflocket..hmpf.) och sen kommer vi tillbaka med buller och bång. Therese liknade vårt bloggande med "ketchupeffekten". Antar hon menar att först kommer inget och sen kommer allt :-)



Sköt om dig och glöm inte vila emellan allt arbete! :-)

2009-11-25 @ 23:26:29
URL: http://tomasliv.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Åhh jämarns så stolt jag är nu, faster åhhh det låter så bra ;-) Längtar tills man får se underverket live! Och du, nu är det din och L-Gs tur nästa gång... tänk så rasande fort det ändå gått... STOR kram

2009-11-26 @ 07:54:56
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Va tur att pappa JP rycker ut!!! :-) För som du står i komemr ju bäbisen annars som en liten julklapp... Kramis igen!

2009-11-26 @ 08:47:14
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men va bra att du oxå röstade på den! Den är ju godast! Så de så! Men jag tror många tycker om den så den lär nog va kvar!

Men vilken tur att din pappa kommer och hjälper dig idag! Det behöver du! För du ska inte stå och göra allt själv! Sen får tusan LG släppa sitt kära garage och hjälpa dig i helgen! Tusan så fint bebben kommer få i sitt rum =)



Kramar till dig vännen och en kram till fasters lilla älskling därinne i magen!

2009-11-26 @ 12:05:42
Postat av: sara

Kan bara hålla med :)

Bloggen är ju det som får stå tillbaks när man inte har så mycket tid. Hoppas allt är bra med dig iallfall. Jag har börjat med en liten mjukstart på bloggfronten, får se om det håller i sig

Kram kram

2009-11-26 @ 20:11:10
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Farmor

Go´kväll Malin!

Va duktig du har varit och som du har jobbat, men du måste vara rädd om dig! Kör mera med pappa, det är bara nyttigt för honom för han väntar ju inte barn. Och så roligt att få hjälpa "dotra" sin och sitt första barnbarn. Hoppas du satt dig till ro nu och att ni får en vilsam och skön kväll, du, LG och Asterix. Go´natt på er!

2009-11-26 @ 22:01:27
Postat av: Sockenvägens Söta

Hoppas du å din pappa fick mycket gjort igår! själv hann ajg inte shoppa något alls, så idag blri det massor av shopping istället till det söta underverket, tala de med de stolta föräldrarna igår kväll igen å det verkar fugnera bra med amning osv så nu ville de åka hem, så vi får se om det åker hem idag eller i morgon, längtar som en tok att få krama dem alla tre! Å här kommer en kram till dig med, å så hoppas jag ju att vi ses i morgon!

2009-11-27 @ 07:51:36
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix