En helt vanlig tisdag på Sjöstreet.

  2009-11-03 @ 18:31:38 Vardag Kommentarer (3)

Dagen idag har jag inte så mycket att förtälja egentligen. Det har helt enkelt inte hänt så mycket i mitt liv idag.
Jag och Asterix har mest haft en sån där slappar dag, fast jag egentligen var tänkt att göra lite annat ;)
Men det får bli en annan dag istället :p

Jag skulle egentligen gått ner i källaren och arbetat lite, men jag tror att jag inväntar morgondagen när Nina och Sam tittar förbi stället. Men jag ska allt förbereda lite innan ni kommer. Det kan jag till och med ta och göra nu förresten ;)

Igår kväll var jag till Nina på Tupperware party med brudarna. Oj oj oj, så mycket det finns och sååå mycket som man skulle vilja ha. Bara man haft en hel säck med pengar oxå. För smakar det så kostar det! Men något blev det iaf. Nu är det bara att invänta nästa party som dyker upp så snart igen =)

Nä, nu ska jag fixa lite inför morgondagen och sedan ta min hund och krypa upp i soffan och läsa lite tror jag. Kanske göra upp en varm och sprakande eld oxå. 

Just nu ser jag fram emot SNÖ och minst tio grader kallt,
så allt detta hemska, trista, gråa, mörka och skitiga väder försvann.
Jag vill ha vinter och fint NU!


Bild av Asterix från i fjol vinter.


* * * * *

Sen glömmer ni väl inte bort att delta i vår tävling hos MaNi
Om ni inte hunnit med, så passa på NU!
Fina priser ligger i potten ;)




Kommentarer
Postat av: Nina

Snart kommer vi vännen <3

Men Sam är inte på bra humör =(

Fattar inte vad som är fel???

Ajja, många kranar till dig!

2009-11-04 @ 11:20:48
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Va duktig du är som bakar!

kan tänka mig att det luktar gott i ditt hus nu!



Har nyss kommit hem efter en promenad. Ska hoppa in i duschen nu =)



Kommer om nån timme då det är dax för Sam att sova igen!

Har veckans huvudvärk och är själv på uruselt humör. Men vet ju att jag blir på bättre humör då jag kommer upp till dig ;-)



Kramar!

2009-11-04 @ 12:39:55
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Åhhhh, va rooooolig du va nu då....

2009-11-04 @ 13:06:44
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix