Allhelgona/Halloween helgen

  2009-11-02 @ 13:54:31 Helgmys Kommentarer (6)

Helgen har varit lugn och skön här hemma. Vi har bara varit hemma och haft det mysigt de flesta dagar/kvällar. 

lördag drog vi en sväng på byn med Fredrik och Victoria för att spana in alla skotrar, eftersom det var snöskoterns dag. Först en sväng hemma på byn. Sedan bar det iväg till Vilhelmina, där vi även avverkade de flesta skoterbutiker. Efter detta blev det lite påhälsningar på byn, en sväng på Tallen där det inhandlades lite go´saker både till oss och Asterix, som även han fick följa med.

Sen dök det visst upp en överraskning från pojkarna.
De ville nämligen bjuda oss på Tex Mex buffé tillsammans med Mix Covers.
Mer fick vi inte veta.
Var tusan hade vi läst detta? (undrade både jag och Victoria). För läst det hade vi båda gjort.
Men sen! Vi fick veta att turen skulle fortsätta och ta oss upp till Borgafjäll, som hade buffé på Idet´s Husvagnscamping på lördag kvällen.
Efter en lång och väldigt dimmig resa över fjället, kunde vi avnjuta en mycket god, uppskattad och efterlängtad middag/överraskning.
Trippen fortsatte sedan hemåt, men med ett sista stopp i Lövsjön hos Nina med familjer.

Väl hemma var både jag och Asterix trötta, så någon tur på hotellet blev det inte för våran del. Men en tur till sängs, där vi slocknade omedelbart, var just vad det blev.

Helgen avslutades med en mycket god middag hemma hos mamma, pappa och lillebror igår kväll och jag hade dessutom turen att få ha älsklingen hemma ända tills i morse! =)

Några kort från helgen blir det tyvärr inte, eftersom kameran glömdes hemma hela helgen.

Hoppas att ni andra haft en mysig/skrämmande allhelgona/halloween helg i helgen!
Och att ni fått en fin start, på återigen en ny vecka.



PS. Ni glömmer väl inte att delta i tävlingen i vår MaNi blogg
Om inte?
Så passa på! ;) DS.







Kommentarer
Postat av: Nina

Ja jisses så brydd jag blev då ni faktiskt dök upp! Man vet ju aldrig om man kan tro på Ragnar säger då han har alkohol innanför västen ;-)

Men alltså, han måste ha ju ha blvit väldigt blöt om rumpan?? Eller tog han av sig kallingarna?

Tok som han är!



Ses snart vännen!

Kramar!

2009-11-02 @ 14:09:02
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Hi, hi har hört talas om er turne å en viss herres badande med kläderna på.... ;-) Kram!

2009-11-02 @ 14:45:49
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Kul å ses i går :-) nu är jag såå taggad för en pysselkväll med er goa tjejer å magar! Kram

2009-11-03 @ 08:00:41
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

Åh, va jag är sugen på en film kväll!! Vill vill!!

Det va ju så längesen nu =(



Men nu ska jag upp på Ica och köpa nått att äta till middag. Å köpa en gurka så jag kan dippa till Desperata husfruar ikväll!



Kramiz!

2009-11-03 @ 15:44:00
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja det är jätte roligt att beställningarna rullar in! Men imorron kommer jag och jag hoppas vi får lite gjort då på eftermiddagen då Samuraj ska sova.



Ja en film kväll måste bokas in! Absolut!



Nu har jag varit på affärn. Blir en sorts köttgryta med ris och svamp idag! MUMMA!



Kramen damen

2009-11-03 @ 16:18:07
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Annars får vi ta det på torsdag!

Tänkte om du tänker följa med din goa farmor imorron =)

Ja jag tänkte att jag skulle slå till på en köttgryta. Då blir det en matlåda till mannen oxå!



2009-11-03 @ 16:45:02
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix