Vad är det som lurar bakom hörnet...?

  2009-05-07 @ 19:49:37 Väder och vind Kommentarer (5)
Ikväll är det ett j*vla skitväder här i Dorotea! Regnet öser ner å sen är det storm på det oxå! Känns inte så lockande alls att ta med Asterix ut på träning just nu. Jag tror att jag avvaktar en stund och se om det lugnar ner sej. Tror heller inte att han ens vill gå ut nu, när han ligger och snarkar gott under filten.

Under tiden har jag hållit på att sätta ihop bordet som ska stå tillsammans med sina stolar på vår "veranda" utanför den riktiga verandan. Tänkte att där skulle man sitta fint och fika och må gott i sommarvärmen! ;)
Köpte detta på OKQ8 i Vilhelmina, eller pappa fixade hem det till mej i måndags, eftersom det var slutsålt här hemma på OK.



Som det står skrivet! Nu kan sommaren komma! Jag är beredd! =)
Ska hålla mina tummar för finare och framförallt varmare väder nu! och deffenitivt inte en massa blåst!

Apropå väder och vind! Så har det varit sånt väder idag, att Bergvattensjön rivit all sin is, som i morse låg täckt så gott som på hela sjön. Det är väl ändå ett teckan på att sommaren borde vänta runt hörnet!?




Foton: Privata

Nu tror jag däremot att regnet har stannat av och att det heller inte blåser en massa, så nu är det bäst att jag tar med mej Asterix ut för träning igen, medan det är uppehåll!

På återseende!




Kommentarer
Postat av: Nina

God kväll vännen!



Va fint det kommer bli med bordet och stolarna!

Hoppas det gått bra med Asterix och eran träning ikväll!

Jäkla skit väder! Huvva!

Kram kram

2009-05-07 @ 19:57:51
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja jag och Sam tittar på den. Han verkar va väldigt intresserad =p

Ja ut och träna med er!

Imorron träfs vi igen <3



Puss puss

2009-05-07 @ 20:06:18
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Emma M

Hallå! Jag tänkte vara duktig att gå ut och gå ikväll men vilket skit väder det blev!! Grr! Jag funderar på att fixa ute möbler till balkongen och såg dom där på ok men jag funderar så länge så det hinner ta slut... suck!

2009-05-07 @ 20:07:31
Postat av: Malin

Sv. till Emma:



Hej hej!

Ja, det är ett jäkla skitväder ikväll. huvva! Hoppas verkligen på bättre väder till helgen!

Jag och Asterix kom precis in efter vår träning. Jag som trodde att vi skulle hinna träna och allt medan det var uppehåll, men icket! Vi kom nog in som blöta sillar ändå.

Ja, du skulle hunnit med dom på OK. Bra pris och allt, men när jag var dit i helgen, så fanns det bara stolar kvar, så därför fick jag köpa dom från V-mina istället.

2009-05-07 @ 20:27:59
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Vad fina möbler, perfekt nu kan jag komma å våldgästa dig och njuta i solen - bara den behagar att duka upp!!!



Och som du skriver träning ger färdighet, Asterix kommer att bli så lydig!



Trevlig helg å en stor kram!

2009-05-08 @ 08:18:40
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix