Tack du söta vän... ♥

  2009-05-23 @ 10:50:42 Vänner Kommentarer (1)
Vilken överraskning jag fick när jag gick ut för att hämta posten igår!
Först tänkte jag, Jippi!! Jag har fått senaste nummer av Härliga hund, men bland all den andra posten gömde sej även ett litet gulligt brev.
Vad kunde detta vara?
- Jo, ett litet sött kuvert, med ett litet sött kort med den sötaste lilla hälsningen + ett par go´bitar ;)
Du är väl bara för söt
Petra!

Det är verkligen sånt som värmer i ens hjärta!

Och kom ihåg det vännen!
Du är värd så mycket och bara utav det allra bästa!


♥ Tusen tack vännen min!! ♥


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej Vännen! Du e för underbar!! Tack för de snälla orden! De behövdes knappast.

Ja blir ju generad . Du e för snäll.

Jag ville bara visa min uppskattning lite.



Jag tittar bara in snabbt då jag tyvärr åkte på kräksjukan rejält. HATAR att kräka.



Så nu ska jag vila igen.

Massa kramar tjejen!

2009-05-23 @ 17:13:37
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix