Kvällspromenad

  2009-05-25 @ 21:43:08 Vardag Kommentarer (1)
Jag och Asterix kom precis in från en kvällspromenad. Lite småkyligt tycker jag att det var och det var på nudden att jag skulle behövt ta på mej vantarna. Jag som blivit så frusen av mej. Men jag hoppas att värmen återkommer, så jag slipper leta fram vantarna från källaren igen.

I morgon efter jag gjort min arbetsdag åker jag och Asterix till Strömsund för ett besök hos veterinären.
Knölen ska undersökas, 1- års vaccinationen och baksporrarna ska tas, så han lär nog vara så gott som utslut när vi kommer där ifrån. Men det ska nog gå bra!
Ska höra om lillebror vill hänga med mej dit efter han varit och besiktat min bil i Vilhelmina. Alltid roligare med lite sällskap ;) Det är bara att hoppas att min pärla går igenom.



Foto: Privat

Kommentarer
Postat av: carola

go killen då..

Hoppas allt är bra med honom..



Nästa vår/sommar hoppas jag på valpar på min lilla Barbie, har börjat kikat efter en kille..

Ska bli så spännande, har henne tillsammans med kennel hog dog..Hon får bli min mentor, dom är dock lättare att ta valpar på än bullisar:)



Kram på er alla och sov gott

2009-05-25 @ 23:04:12
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix