Kabelhaveri

  2009-05-13 @ 20:15:30 Vardag Kommentarer (7)
Som ni ser så har det inte hänt mycket hos mej i veckan! Mycket tråkigt tycker jag och det tråkigaste av allt är att jag inte kunnat följa er andra. Även om jag inte hinner med så mycket själv emellanåt, så brukar jag se till att hinna titta in hos er och se vad ni pysslar med.
Men denna vecka har det blivit nada. På grund av att min käre sambo i huset har rivit garaget förra helgen och senare även grävt av kabeln som både går till telefonen, tv´n och internet. Gissa om jag blev irriterad *morr*.
Å inte nog med detta. När jag och Asterix kom hem från Åsele igår kväll har han även grävt sönder ledningen som går till toaletten. Suck.... var det enda jag fick fram.
Han har rivit vårt gamla garage för att på nytt få bygga ett mycket större.
Så är jag borta några fler dagar här framöver, så förstår ni vad som försigår på vår hemmaplan. Kabeln är nämligen bara fixat provisoriskt. Men själv hoppas jag att den håller i sej! ;)


Kommentarer
Postat av: Tomas

Ja verkligen! Visst ser Cosby ut att trivas när han kurat ihop sig i nån av sina sängar och mår gott men ingen slår nog Asterix :-)



Jag såg att ni rivit hela härligheten! Typiskt på kablarna men kanske garaget är värt mödan? Om du kommer få vara där? Eller blir det L-G:s fristad? Tss! :-)

2009-05-13 @ 21:52:16
URL: http://tomasliv.blogg.se/
Postat av: Lillebror!

Klant LG! Hihi..........

2009-05-13 @ 22:50:31
Postat av: Nina

Så jäkla trist att farbror Ragnar har klantat till det... Hmmm, ja funderar, gjorde han det med flit kanske ;-)

Jobbar du i helgen?

Tänkte att jag skulle komma med pengarna till dig!

Träffade din farmor igår på ica. Hon är så go hon =)

Vi pratade om din och min vänskap!



Många kramar till dig från mig och bus pojkarna ;-)

2009-05-13 @ 23:14:15
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: carola

hoppas ni hade en bra födelsedags firande..



Nu väntar en go liten lisa på att mamma ska lägga sig..

Så det är väl bara att ta john blund i handen och hänga på:)

2009-05-13 @ 23:30:16
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Oj, jag som hade tänkt be att få låna L-g till helgen för att ta ner vår stora björk 8han hjälpte ju till i fjol när hildings träd åkte ner) men nu vete katten om man ens törs fråga, då fäller han väl in trädet i vårt hus ;-P Hi,hi. Hoppas kablarna lappas ihop å det snaraste, vill ju se vad du pysslar med vännen! Kram

2009-05-14 @ 08:00:28
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Laila

Oj oj oj, ja do Malin, Vad ska man säga? En olycka kommer sällan ensam. Se det possitivt, de kan int bli sämre. Hoppas att det går bra på hund kursen och att vild djuret lär sig något. Kanske du skulle kunna ta med Ullmer oxå...... ä skojar bara. Hoppas att allt löser sig. P & K Laila

2009-05-14 @ 08:43:11
Postat av: Malin

Malin svarar Laila:



Ja, det har gått lite som det gått här hemma, men det börjar lösa sej, sakta men säkert nu. Inget ont som inte har något gått med sej. Nu kan det bara bli bättre.

Jodå, kursen med Asterix går bättre och bättre, så kanske han blir en lugn och fin hund till slut ;) hihi. Nä, han är så duktig så. Nu ska jag göra lite nytta här hemma och sen gå ut och träna Asterix.

Ha det så gott!

Kramar till er alla!

2009-05-14 @ 10:57:43
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix