Jag hinner inte med...

  2009-05-14 @ 11:12:38 Nöjen Kommentarer (4)
Nej..., jag hinner knappt vara med här. Igår kväll när vi kom hem från Hoting, så hade jag tänkt att uppdatera lite om vad som hänt på sista tiden här hemma, men hur gick det! Sidan kan ej visas.
Nä, inte nu igen. Kablarna! Han hade tagit isär dom igen, eftersom det grävdes för fullt här utanför, så jag fick allt vara utan tv, internet och allt igår kväll igen.
Men nu idag, så ska jag försöka hinna med så mycket som jag bara kan medan han håller sej borta från gårdsplanen, för man vet aldrig vad som väntas hända när han dyker upp ikväll :p

Tänkte iaf bjuda på lite bilder från helgen som var.

På lördagskvällen tog jag, Ronja och Asterix oss en liten promenad i det just då vackra vädret här hemma. Gäller att passa på när det väl händer. Solen sken och sjön var spegelblank. Så medan Ingrid var i kyrkan på Kalle och Bengan passade vi just på.




Under helgen som var, såg vårt garage ut på detta vis. Ni skulle bara se hur det ser ut nu...


Efter vår promenad följde jag med Ronja och Asterix ner till lekparken, men även LG dök upp och insåg att vi hade riktigt roligt där nere ;) Så även han ville vara med oss där nere en stund! ;)

Foton: Privata

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja det är bäst att du passar på att surfa runt lite nu då LG är borta!



Ja det är ju inge kul att jobba helg!

Mikael har tydligen jätte mycket han skulle göra i helgen så jag blir nog mest ensam med barnen skulle jag tro!

På lördag ska Melvin på kalas hos Viktor iaf!



Många kramar till dig <3

2009-05-14 @ 11:25:37
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Lillebror!

Måste nog ta å komma en sväng å se hur de går!

2009-05-14 @ 16:03:08
Postat av: Malin

Storasyster svarar lillebror:



Ja, du är så välkommen så att komma och se hur vi har det och hur det går! Det är sååå fint här ute så! Eller inte...

2009-05-14 @ 16:20:19
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Uncle Däckbengt

Bra ide av Lars Gunnar,att fixa med kablarna.På så vis kanske han får den service i hemmet,som han så mycket har förtjänat...Måste väl vara trevligt att få komma till ett dukat bord...Än att se dig figulerandes vid datamaskinen,eller att du tittar på Bröderna Marx vid TVn...Hälsa LG,sänd styrelsens hälsning till(P)

2009-05-14 @ 17:11:11
URL: http://www.dackbengt.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix