Inställt.

  2009-05-18 @ 15:22:37 Asterix Kommentarer (3)

Vårt veterinär besök till Strömsund blev inställt idag! Eftersom jag blev tvungen att jobba, så vi får vänta ända tills nästa tisdag innan jag får åka med Asterix till veterinären. Men jag hoppas att det går bra ändå. Hade helst åkt dit med honom idag, men det är bara att gilla läget. Nu får han vara pigg imorrn kväll, när vi åker till Åsele igen. Får försöka att inte ha haldbandet på honom så mycket och sedan även försöka att tvätta honom lite med bakeriedödande där han har knölen, eftersom den inte luktar så gott. Surt på något vis. Pratade med veterinären i morse och bara jag tvättade och höll rent, även fast det inte kommer något ur den, så ska det nog gå bra. Annars skulle jag kontakta direkt, om det blev sämre.
Men det här med väntan tycker jag inte om!
Får sätta på honom hans scarfs under halsbandet annars, så att det inte skaver så mycket på knölen. Om det går...?





Foton: Privata

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja nu får du passa på att surfa runt!

Vilket himla klater alltså!



Jaså du fick jobba även idag =)

Oj så du måste längta tills du får göra helg!

Å vi längtar efter faster Malin!

En date snart vore på sin plats!

Till helgen kanske vi kan ses då du är ledig =)



Många kramar till dig <3

2009-05-18 @ 15:37:10
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Petra

Hoppas ni får tid snart o kolla de.

Kram

2009-05-18 @ 18:39:29
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: sara

Åhhh vad han är fin din lille vovve :)

2009-05-19 @ 13:08:21
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix