Flizuz är hemma igen!

  2009-05-26 @ 21:10:28 Familjen Kommentarer (4)
Vill först och främst tacka er, för alla fina och varma ord, när min Flizuz varit borta! Det värmde verkligen att ni brydde er så mycket, även fast det bara var min lilla katt som var försvunnen. Men jag kan säga som så, att jag kunde knappt somna igår kväll, eftersom jag bara låg och tänkte på honom och vad som kunde hänt honom.
Men i morse kom glädjebeskedet! Precis som jag skrev i mitt föra inlägg.
Att han skulle ligga där i sitt lilla hus på bron och vänta på att dom skulle öppna dörren och släppa in honom i morse!
Även fast det bara är en katt, så är han en mycket kär familjemedlem, som ingen vill mista!
Och Tuzie var gladare än någonsin när Flizuz var på plats hemma igen. Hon var med Michael hela tiden inatt när han var ute och letade honom. Dom är ändå för go, våra två små fina och underbara katter! ;)



Foton: Privata

Kommentarer
Postat av: Nina

Men så bra att han kom hem :-)

Men nu äre ju stackars Asterix du ska ojja dig över!

Men jag tror det kommer gå bra för han! Å 10 dagar går ju rätt så fort!



Så himla trist att jag inte kan följa med dig imorron =(



Kram kram

2009-05-26 @ 21:55:26
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: sara

Klart att man blir orolig. Och en katt är ju inte bara "en Katt" det är väl klart att han är viktig för er.

Skönt att han är tillbaks igen

2009-05-26 @ 23:00:31
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Anonym

va skönt han är hemma igen,vet hur de är att oroa sej över djur som är borta :( är ju bättre att få hitta de döda än å aldrig få veta va som hänt!

2009-05-27 @ 14:22:42
Postat av: anna

åh så skönt att hon kom tillrätta, det äör ju en familjemedlem!

2009-05-27 @ 19:43:22
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix