Fina och underbara måndag!

  2009-05-04 @ 21:42:55 Vänner Kommentarer (8)
Idag har jag avverkat min sista lediga dag för i helgen! och den har varit toppen! Så bra som den kunde bli! =)

Efter jag fått på mej kläderna tog jag med mej Asterix för att gå och möta upp Nina och Sam ute på byn.

Nina hade fixat en rysare och sen in på ICA för att fixa lite tilltugg, för att sedan spatsera hem till oss.
Där avnjöt vi lite "små nyttiga" saker och en rysare tillsammans. Vilket var evigheter sen sist. Så det var verkligen på tiden. Massor av skvaller om allt och inget. En hel mysig dag, som oxå blev till en hel mysig kväll tillsammans.


Jag drog på byn och fixade lite snabbkäk och ännu en film, eftersom den första var helkass. Så vi tänkte göra ett nytt försök med en annan rysare, eftersom vi har en hel del att ta igen :p
Med lite mat i magen mysade vi ner oss i soffan med persienerna neddragna och satte på vår andra rysare.
Hur skulle denna sluta? när den andra och även alla andra haft hel sjuka slut.
Men den var helt okej, fast slutet hade vi kunnat göra om en aning ;)



Bilder: Ginza


Sen har jag nog inte busat och skrattat så mycket på så länge, som jag gjort idag och ikväll. Har skrattat så jag fått skavsår både i hals och mage tror jag =) Men kan man annat göra, när man håller i en sån underbart go unge och har en helgalen vän! ;) ♥ 



- Tusen tack för en underbar dag min älskade vän, Nina! Du är helt toppen och guld värd! Helt klart bäst! ♥



Foton: Privata


Hoppas att även ni haft samma underbara start på veckan, som vad jag haft! =)

Kommentarer
Postat av: Nina

Åhhhh, vännen va fint du skrivit och vilka underbara kort på min lilla Sam!

Du gör mig ju tårögd älskade vän!

Vi älskar ju dig goa Malin!



Sam har somnat, han va trött efter allt skrattande och busande med dig!



Puss puss vännen =)

2009-05-04 @ 22:23:23
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: sara

Hej... skrev precis till Nina att jag har ju inte fattat att ni är släkt hihi...

Ni verkar ha haft en helt perfekt dag. Så skönt att bara mysa och se på film med en bra vän.

Ha är ju så söt lille Sam, måste va kul att få mysa och busa med honom :)

Go´natt...

2009-05-04 @ 23:02:02
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Vanja

Sååå söta kort :)

2009-05-05 @ 07:43:40
Postat av: Therese - Lurans blogg

Vilken mysdag ni hade, och vilka toppensöta bilder på SAM :-) Kram kram vännen!

2009-05-05 @ 08:04:11
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv. till Vanja:



Tack tack! =) Tycker oxå att det var helsöta kort på lille Sam! Man smälter så fort man ser honom!

Sötnos till unge, som han är!

2009-05-05 @ 10:56:12
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja du vännen, du är ju guld värd =)

Nu har jag varit på blomster och handla till dekorationen vi ska fixa på fredag!

Dom hade fått in massa fint, blir alldeles sjuuuuk när jag går in dit!

Hoppas det går bra att jobba idag!

Och att ni får det skoj ikväll i åsele!



Du är det bästa <3



Kram

2009-05-05 @ 14:12:20
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej!

Va glad jag blev över din kommentar! Underbara vän!!

Tack du lyste upp min dag återigen!

Du e en underbar vän!



Massa kramar



Sam e underbar

2009-05-05 @ 16:55:19
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Tack goa du! Men det värsta är väl att jag måste rösta varje dag här framöver, smart av tjejen med tävling, på det här sättet får hon upp besökstatistiken ett par dagar... Vete tusan när tävlingen avslutas eg. Aja.



Hoppas du å Asterix sopar banan med de andra ikväll, synd bara på vädret :-(



Så kul att ses som hastigast, måste planera in något SNART! :-)



KRAM!!!

2009-05-05 @ 18:46:40
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix