Blogg STOPP!

  2009-05-18 @ 15:13:30 Allmänt Kommentarer (1)
Ja, som ni förstår, så har jag varit utan internet igen! suck... Men nu är kabeln ihop kopplad igen! För tillfället.
Så nu ska jag passa på medan mannen är borta på arbetet och jag kan sitta här en liten stund och även sen vad ni pysslat med under alla de dagar jag varit borta.

I helgen har jag jobbat hela helgen och fick även fortsätta att jobba idag, men på ett annat jobb. Så tre dagar till! Sen får jag göra helg! Gissa om jag längtar! Det var länge sen sist man jobbade sex dagar över helgen.

För övrigt har det varit full rusch här hemma, med grävande och allt, men nu börjar det likna något. Alla högar av jord är iaf på sin plats igen och man behöver inte vara rädd att ramla ner någonstans.
Vackert, fint och underbart väder har det varit. Är det bara för att jag jobbat kanske...? Glad är jag iaf, att det äntligen kommit lite sol och värme hit upp oxå =)  Det har hänt så mycket på färger och allt under helgen. Se bara hur björkarna börjat slå ut! Nu hoppas jag att det håller i sej!



Foton: Privata

Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Puhhh... nu har jag läst ikapp! :-) Du sprutar ur dig inlägg när du väl får tillfälle! Mysig promenad ni tog i lördags du och asterix. Och så är det när man jobbar, både besiktningar å veterinärbesök blir knepiga att få till, men din far eller bror ställer nog upp! Å så får du brumma iväg med asterix senare, så länge han inte har ont är det nog ingen fara...



Och visst är det bra att kunna beställa doftpåsarna via nätet, blev så glad när jag fann det så jag var tvungen att tipsa alla andra om denna guldgruva :-)



Hoppas du får en fin kväll å att L-G håller sig borta från kabeln nu.



Massor med kramar!

2009-05-18 @ 20:19:07
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix