Sallsjön i mitt hjärta

  2009-03-03 @ 22:37:19 Nöjen Kommentarer (1)
Vad har hänt sen sist!?

- Jo, det ska jag ta och berätta lite snabbt för er ;)

Helgen som var spenderade vi på tu man hand i vår stuga i Sallsjön. Vilken helg! det kunde inte bli bättre. Jo, lite i och för sej. LG hade kunnat fått vara frisk istället för sjuk. Men vi hade det lika bra och mysigt för det =) Och lördagen var kanon fin, så då klädde jag mej och tog med Asterix ut på en promenad ut på skoterleden. Sen blev det premiär för kläm mackor och varm choklad ute vid elden. Mums vad gott det var! Vet inte hur mycket gott vi åt under helgen. Grillade kött, ja massor ;)
En hel helg i lugnet, i friska och fina naturen och i en mycket varm och sprakande stuga. Jag har mått kanon. Synd bara att helgen gick på tok för fort. Hade annars varit där mycket längre.

Några bilder där ifrån:

Utsikten mot våra stugor i Sallsjön

Vår underbara stuga, som jag nog skulle kunna vara hur mycket som helst i. Älskar den helt enkelt! ♥

    
Nisse & Kerstins place. Mikael & Ninas place.

En sjuk och hängig LG och Asterix väntar på en varm macka.

Här satt Asterix och spanade hela helgen utöver sjön, när han höll sej inne.

Och här höll han koll på matte som var ute och grillade inför middagen.

Foton: Privata

Kommentarer
Postat av: Nina

Så otroligt fina kort du knäppt på våra fina stugor! och visst tusan har vi det bra där! Tänk va mycket kul vi har haft! Och va mycket kul vi har framför oss <3

Kraaam

2009-03-03 @ 23:13:54
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix