Underbara dag!

  2009-03-15 @ 19:51:57 Nöjen Kommentarer (2)
Idag har det varit en riktigt härlig dag! Solen har strålat hela dagen lång och till och med värmt riktigt gott.
Så vi hoppade upp i morse när min kära vän Nina ringde och väckte upp oss. Det var ju dags att stiga upp så vi kunde åka till Sallsjön och grilla och bara må jätte gott.
Väl sagt och gjort. Matsäcken gjordes och packades ner och då var allt fixat! ;)
LG körde skoter här ifrån medan jag och Asterix tog bilen till Lillsjön, där LG mötte upp oss.
En underbar dag med trevligt sällskap och jätte god matsäck! Det är väl ändå det bästa när man är ute! ;)
Tänk att allt man stoppar i sej kan vara sååå mycket godare ute!

Några bilder från dagen!








Foton: Privata

Hoppas att ni har haft en lika härlig & underbar dag som vad jag haft idag! För den har varit kanon!



Kommentarer
Postat av: Nina

Ja visst va det underbart idag! Tur jag ringde och jagade upp er =)

mmmmm, tror den där Nina har ätit en å en annan kläm macka för mycket haha

Kraaam bästa Malin

2009-03-15 @ 20:08:00
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Nu har vi nyss kommit in från en underbar promenad. Oj så svettig man blev. Är ju jätte härligt ute. Njuter verkligen av att få va ledig =)

Ja visst va han bedårande på kortet! Å det va en ren lyck träff att han log precis då jag knäppte!



Nu inväntar vi att storebror ska komma hem =)



Kram sötfis!

2009-03-16 @ 11:34:36
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix