Solen skiner!!!!

  2009-03-14 @ 10:43:45 Nöjen Kommentarer (2)
Ja, tänk vilken lycka att vakna tidigt i morse av att solen sken! =) Härliga tider!
Det kommer att bli en fin dag idag! och fina priser oxå hoppas jag! ;)
Klockan 13.00 går startskottet just utanför husknuten. Då drar det årliga Björnrycket igång. Fina priser som det är, så hoppas jag och håller alla tummar och tår jag har på ett mycket fint pris :p
10.000 kr till förtsa platsen, en 42 " tv och en släpvagn på startkoret lottas ut.
LG är ute en sväng på skotern med Asterix nu. Han var ju helt överlycklig av att solen sken i morse, så han klev upp tidigt för ovanlighetens skull. Han har solat i princip hela morgonen =)



En sväng ner i källaren har jag även hunnit med nu på morgonen! Inte allt kvar nu! =)

Nä, dags att klä sej och leta fram pimpelspöet.

Hoppas att ni alla får en riktigt härlig dag och att solen skiner även på er!



Kommentarer
Postat av: erika

meen, bli färdig med ditt pyssel nu, så vi får veta vad det är du gör....man blir ju såå nyfiken juh! Hoppas att ni har en trevlig helg!

2009-03-14 @ 20:18:55
URL: http://tallbacka.blogg.se/
Postat av: Nina

Tack själv vännen för gårdagen och för idag!

Haft en riktigt bra helg!

Nä om man ska svida om och fara på middag =P

Wiiie...



Kram

2009-03-15 @ 15:38:15
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix