Helgen i stugan!

  2009-03-30 @ 22:04:49 Nöjen Kommentarer (3)
Helgen som var gick givetvis fort, som alla andra helger när man är ledig!
Men en härlig helg var vad vi hade, även fast vädret inte var det bästa. Snö och en massa blåst. Men har man bara en mysig och varm stuga som man kan vara inne och elda i hela dagarna, så går det absolut ingen nöd på mej ;)
Den var toppen! Åkte dit på fredag efter jag slutat jobba, åt en god middag och tittade sedan på finalen av Let´s dance, där Magnus tog hem vinsten av glas skon. Sen var det bara en massa mys som stod på menyn. Sånt som jag älskar ;)

Lördagen var inte bättre, om vi tittar på väderfronten. Snö, snö, snö och självklart en massa blåst. Men för det klädde vi på oss för att prova på fiskelyckan. När vi väl kom oss ut på sjön, så bangade jag, när jag höll på att frysa händerna av mej innan jag ens satt maggot på kroken. Dessvärre glömde jag kameran inomhus och kunde därför inte ta de härliga bilderna när Asterix lekte med de abborrar som LG fick på kroken. Men testa sina nya overaller fick han göra iaf och dom fungerade jätte bra! =) 

Under dagen dök även Nina, Mikael, Melvin, Sam, Nisse och Kerstin upp, vilket var trevligt. Nisse och Kerstin åkte sedan hem igen, men de överiga stannade kvar till söndag, så vi kunde ha trevligt och mysigt under kvällen =)

Några bilder blev det från helgen iaf, men nästa gång kanske jag laddar upp med lite bilder av vår stuga oxå ;)



Asterix tillbringar massor av sin tid framför den varma vedspisen. Här hittade han en fin plats på "vedeldarpallen" även kallad "målarpallen"


Melvin kom givetvis in för att hälsa på oss lite =) Men främst för att han ville att han och LG skulle fara ut och köra lite skoter! ;)



Asterix påklädd och redo att åka hemåt efter en härligt helg i stugan, där han trivs som fisken i vattnet.

Foton: Privata

Kommentarer
Postat av: Nina

Vilka fina bilder vännen! <3

Synd bara att vi inte fick bättre väder =(



Längtar tills på onsdag!!! Då du ska vi ha mys pys!

Längtar jätte mycket efter tacos!



Sov gott darling så hörs vi imorron!

Kram å puss

2009-03-30 @ 22:48:02
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Overallen verkar passa perfekt nu, tur du har farmor :-) Och vilken myshelg - härligt! Fixar beställningen bums, så i morgon el övermorgon bör de vara färdiga för leverans :-)



STOR KRAM å natti natti

2009-03-30 @ 23:08:48
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Petra

Va mysigt ni verkar ha haft de. Du e avundsjuk på havet och jag på ert väder. Så mkt snö har vi aldrig haft här ju.

Men nu e ni rätt trötta på snön va?

Ja de e mysigt med sjöar. De har vi en hel del här med.



Va söt Asterix är i overallen.

Bra gjort ju.



Kram till Dig & Asterix från mig & Lillkoppan

2009-03-31 @ 08:33:27
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix