Fix och trix med collage!

  2009-03-11 @ 22:30:20 Asterix Kommentarer (1)

Nu har jag suttit och fixat och trixat litegrann! Men jag tror nog allt att det behövs lite stöd och en snabbkurs från en van Nina, om jag ska hajja detta lite snabbt! :p Det snurrar och far huller om buller! Men något fick jag till iaf!
På min lilla sötnos till hund! =)
Och det går inte att undgå att Asterix älskar solen! När den håller sej framme, håller sej även Asterix framme. Än om det är på väggar eller runt golven! Tur den inte håller sej i taket, för då har jag väl haft vovven där oxå :p



Foton: Privata



 


Kommentarer
Postat av: Nina

Se där, du fick ju till text =)

Nu har jag skickat efter 80 kort! Mitt tålamod tog slut! Får beställa resten sen!

Å även tack korten är beställda =)

Natti natti darling!

2009-03-11 @ 22:40:12
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix