En dag på Näset!

  2009-03-30 @ 22:39:36 Vardag Kommentarer (3)
Idag har jag och Asterix varit hos farmor och farfar i Bellvik. Vi bestämde förra gången vi var där, att jag skulle komma förbi en dag där jag skulle hjälpa farmor att lägga in bilder på datorn, så att hon sedan kan lägga upp dem på sin hemsida och även Ingrid var intresserad att lära sej att skapa en blogg, där även hon kan lägga in bilder och skriva om allt som faller henne i smaken om hennes vardag. Roligt när man kan hjälpa till och även hjälpa andra att göra sånt som man själv tycker är roligt! =) Så vi har mesta delen suttit vid datorn hela dagen, men haft en mycket trevlig dag tillsammans.
Och nu farmor!! både längtar jag och väntar att du ska fylla i boken som jag fått av Ingrid idag! Det kommer att bli ett minne för livet!

- Tusen tack Ingrid!Nu ska jag även lukta gott och elda massor av ljus! ;) och se fram emot en massa spännande läsning så småningom.

- Tusen tack farmor för en jätte trevlig dag hemma hos er och med trevligt sällskap som alltid! ♥


Kommentarer
Postat av: Petra

LÅter som en härlig dag!

Så snäll du e som hjälper dom!



KRam

2009-03-31 @ 08:34:28
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Farmor

Tusen miljoners tack snälla Malin för hjälpen! Synd bara att du blev tvungen åka hem utan mat, men allt slutade ju väl till slut. Tusen kramar till dig från farmor!

2009-03-31 @ 15:51:09
Postat av: Malin

Svar till farmor:

Visst hade vi en bra dag i måndags! Synd bara att den slutade som den gjorde och att jag inte hann få någon mat i magen. Men snäll som du är, så kommer jag att få smaka på den snart! ;)



Hoppas att du sover så gott inatt!



Massor med kramar till min gulliga lilla farmor!

2009-04-01 @ 22:18:01
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix