Delad tur och mys pys!

  2009-03-21 @ 21:40:46 Allmänt Kommentarer (4)

Min lördag har jag ägnat nere på jobbet och så även med en delad tur! *suck* Men nu är den gjord och det återstår nu endast en dag kvar innan "helg" av denna "grisvecka" =) LG åkte till stugan idag, så jag och Asterix får klara oss själva inatt. Tragiskt nog är att när jag gör helg, så åker älsklingen tillbaka på sitt arbete =( Men jag får se det som så, att jag blir ledig hela fyra helger efter jag kommit mej igenom denna helg! =) å som sagt, bara en dag kvar nu! Och dom helgerna ska jag njuta, bara njuta av att få vara ledig och även hoppas och hålla tummarna på fint väder alla dessa helger! ;)

Nu har jag och Asterix kikat på Robinson å mysat och jag tror att klockan börjar närma sej sängdags för oss, så jag orkar en dag till.

Hoppas att ni haft en riktigt härlig lördag och en mysig kväll!

Kram och sov så gott på er!


Foto: Privat

Kommentarer
Postat av: Mamma

Här har vi också tittat på robinsson och nu gör i alla fall jag kväll!Ska ju upp med tuppen i morgon jag liksom du! Vi ses då! God natt på dej och sov så gott fast du är ensam i sängen!!

2009-03-21 @ 22:04:31
Postat av: Petra

Va skönt med 4 veckor utan helg jobb sen. Då kan du & LG mysa ju. Underbart. Jag får passa på att samla på mig extra mkt mys denna helgen för vem vet när vi har råd att synas nästa gång =(

Såg oxå Robinsson ikväll.

Såg även "Jag vet vad du gjorde förra lördagen" BLUFF tror jag. Men vem vet.

NEj nu ska vi snart sova.

TAcka Asterix för den underbara pussen =)

Skönt att du har honom där iaf så du slipper vara helt själv.

Stor kram

Gonatt sov gott

2009-03-21 @ 22:54:34
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Nina

Wow, inte illa att du får va ledig i fyra helger!

Det är du värd vännen! Absolut!

Å date snart måste ordnas!



Mikael är riktigt sjuk ska du veta! Denna gången är det inte bara kvir heller =(



Nu har ju du snart gjort din helg!

Härliga tider!



Kram kram

2009-03-22 @ 16:05:59
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Malin

Malin svarar mamma: Jodu, nu är äntligen den här helgen gjort och snart är även din helg oxå gjord och vi får vara ledig i fyra helger! =) Ska bli så skönt! Men vi ses snart bara du kommer ihåg att titta förbi med min telefon innan du åker hem ;) Kram kram

2009-03-22 @ 18:05:23
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix