Skitväder!!!

  2009-06-10 @ 21:38:55 Väder och vind Kommentarer (0)
Det kan man lugnt säga! Jag tror jag håller på att bli galen på detta väder. Regnar det inte, så blåser det massor och blåser det inte en massa, så regnar det hur mycket som helst. Jag som hade tänkt att gå ut med Asterix tidigare ikväll och träna lite lydnad, men vad blev det av detta? Jo, vi lade oss på köksoffan och somnade så gott tillsammans efter maten. Mina frön som ska ner i jorden, hade jag tänkt få ner ikväll oxå, men lika dåligt gick det med. Kände att det inte var något större hitt att stå med huvudet i en störtregnande jordhög. Så det får bli imorrn kväll hoppas jag. För nu måste dom ner!

Men nu har det blivit uppehåll, så jag tror att jag ska passa på att ta med mej Asterix ut en sväng och köra ett litet pass innan sängen väntar. Tur i oturen att det inte blev någon lydnad i Åsele ikväll med tanke på detta väder. Vi får köra på järnet här hemma istället och hoppas på bättre väder nästa vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix