Norton 5 år!

  2009-06-14 @ 15:53:39 Familjen Kommentarer (2)
Idag är det ingen vanlig dag! Nä, för det är min lilla kusin Nortons födelsedag!
5 år blir den lille killen idag! Eller man kanske ska säga stora kille, för jag hänger inte alls med i svängarna.
Trodde väl aldrig att han skulle fylla 5 år.
Men det är bara att inse att dom börjar bli stora nu och jag gammal! ;)


Så idag har vi varit till Bellvik på kalas och tårta!



Bilderna är från i fjol sommar. Både från Bellvik, Sallsjön och här hemma i Dorotea.
Min lille goding till kusin!



Massor med paketöppning och alla var lika nyfikna! ;)



Bilder från gårdagen, när jag träffade dem i Hoting på marknaden.

Foton: Privata


Kommentarer
Postat av: Nina

Han är ju för go liten Nortiiin ;-)

Hihi! Tänk så stor han börjar bli! Busen där!



Ja du betyder ju jätte mycket för mig med. Blir så glad i mitt hjärta av att ha dig i mitt liv!

Å mig kommer du få dras med länge ;-)



Nu ska man börja laga lite mat!

å ni är så gulliga som låter Melvin hälsa på <3

Han tyck ju så mycket om er! Å det är ju inte så konstigt!



Puss och kram!

2009-06-14 @ 16:15:44
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Aha, ni har spelat på datorn oxå. Hörde att dom spelat biljard oxå =)

Han ville ju tillbaka till dig! Men jag sa att ni ska bort!

Nu ska jag fara ner till mamma!

Hör av mig sen =)



Stora kramar till dig vännen!

2009-06-14 @ 18:51:10
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix