Min nya sambo!

  2009-06-06 @ 11:07:15 Allmänt Kommentarer (3)
Ja precis! Jag har fått mej en alldeles ny sambo! ;) Igår kväll!
Mattias var här på middag efter gårdagens hårda arbete med plattan till garaget igår. Och efter vi ätit en mycket god middag, så kom Mattias på den lysande idén att frisera min dåvarnade sambo, eftersom han var långhårigare än något och såg mer ut som ett troll om huvudet. Jag har tjatat länge att han ska åka och klippa sej, men bara fått till svars att han inte haft eller har tid.
Men med kompisar som är duktigare än något, skjutsade jag hem Mattias efter klippgrejorna, så att han kunde sätta i saxen i håret på honom. Å himel vilken klippa på att klippa! =) Jag blev mer än imponerad hur han for fram med saxen! Och resultatet blev toppen! Kunde inte blivit bättre! Vilka talanger!


Foton: Privata

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha! Inte visste jag att Mattias va så bra på att klippa =) Va skönt att LG nu är nyklippt!



Saknar dig gigantiskt mycket!!



Men vi ska ju på sjögatan och äta idag så då ses vi väl??



KRAM

2009-06-06 @ 14:48:14
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Emma

Brorsan har klippt i flera flera år... Så visst är han duktig!

2009-06-07 @ 13:05:02
Postat av: Malin

Sv. till Emma:

Jo, jag hörde att han sa, att han klippt i många år och absolut är han duktig!

2009-06-08 @ 11:46:28
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix